Pumpefilter brew monk

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.

Pumpefilter brew monk

Indlægaf jvels » 19. nov 2018, 20:56

Hej

Er er nogle der har et bud på et filter man kan brug i hullet i bunden til pumpen?

Har lige haft den fra hinanden for at rense pumpen fordi der var kommet lidt malt i pumpen :-/

/Jesper
jvels

Geografisk sted: Hobro

Re: Pumpefilter brew monk

Indlægaf Efel » 20. nov 2018, 17:57

På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Efel

Geografisk sted: Ringsted

Indlægaf Efel » 20. nov 2018, 17:58

På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Efel

Geografisk sted: Ringsted

Indlægaf Per » 21. nov 2018, 07:58

jvels skrev:Hej

Er er nogle der har et bud på et filter man kan brug i hullet i bunden til pumpen?

Har lige haft den fra hinanden for at rense pumpen fordi der var kommet lidt malt i pumpen :-/

/Jesper

Jeg har efterhånden brygget 25 batch på min Brew Monk, og har kun haft problemet én gang. 25 gr. Amarillo pellets direkte i urten uden humlesok/-filter, - det duer bare ikke.

Men ja, trub mv. kan selvfølgelig i nogle tilfælde give problemer, jeg har som sagt kun oplevet det den ene gang. Og jeg gør det aldrig mere ;-)

Mvh. Per.
Per

Geografisk sted: Rønnede

Indlægaf skott » 25. nov 2018, 12:26

Efel skrev:På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.

Bundfilteret til Brewster Beacon kan købes her: https://www.hjemmebryggeren.dk/brygudstyr/udstyr-til-bryganlaeg/bundfilter-til-brewster-beacon
Der er så vidt jeg ved 20% rabat resten af weekenden...

/Skott
skott

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Per » 26. nov 2018, 07:02

skott skrev:
Efel skrev:På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.

Bundfilteret til Brewster Beacon kan købes her: https://www.hjemmebryggeren.dk/brygudstyr/udstyr-til-bryganlaeg/bundfilter-til-brewster-beacon
Der er så vidt jeg ved 20% rabat resten af weekenden...

/Skott

Vær dog opmærksom på at der er hane i bunden af en BrewMonk, så det er ikke sikkert at bundfilteret fra Beacon kan være der.

Mvh. Per.
Per

Geografisk sted: Rønnede

Tilbage til Udstyr