Fadøls-køler, hvad skal man vælge?

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.
ProDealer
Indlæg: 17
Tilmeldt: 11. maj 2017, 12:39

Re: Fadøls-køler, hvad skal man vælge?

Indlæg af ProDealer »

Thage skrev:
ProDealer skrev:
peos skrev:Jeg vil gerne have 2 haner, og jeg tror, at det bliver 2 stk. Pygmy 25 i stedet for en køler med 2 haner. Mest pga. vægten. Det vil være nemmere at tage en køler og et par festfade med i sommerhus eller til en lille fest. Og så ofrer jeg forskellen ned til Pygmy 20 for at få den kølede hane med. Kan det reducere skummet i første glas, så tror jeg, at jeg bliver glad for det.
Du skal bare huske på at kapaciteten på en pygmy 25 ikke er særlig stor, og så vil det være træls hvis der til den lille fest skal skænkes 3-5 fadøl op lige efter hinanden og så det begynder at skumme fordi anlægget ikke kan nå at køle øllet ned. (hvis øllet nu står ved stue temp.)

Det er bare lige at have med i tankerne.

En kontakt 40/40K kunne være mere optimal i den sammenhæng, og så vejer den ikke vildt meget, 29,3kg., og med gode håndtag i toppen til let at flytte rundt med.
Den eksklusive kan akkumulere energi til at køle stribe øl, se lige om den lille ikke også kan...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det gør alle deres mobile anlæg undtagen pygmy 25/25K, da de har den her forstærket "cooling block" helt frem til hanen.
peos
Indlæg: 728
Tilmeldt: 1. dec 2011, 22:09

Re: Fadøls-køler, hvad skal man vælge?

Indlæg af peos »

Det blev 2 stk. Pygmy 25 :-)
ProDealer
Indlæg: 17
Tilmeldt: 11. maj 2017, 12:39

Re: Fadøls-køler, hvad skal man vælge?

Indlæg af ProDealer »

peos skrev:Det blev 2 stk. Pygmy 25 :-)
Købte du dem i Tyskland eller herhjemme i dk?
peos
Indlæg: 728
Tilmeldt: 1. dec 2011, 22:09

Re: Fadøls-køler, hvad skal man vælge?

Indlæg af peos »

Herhjemme hos Humlecentralen. Han gav en fin rabat ved 2 stk.
Besvar

Tilbage til "Udstyr"