Clear beer draught system

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.

Clear beer draught system

Indlægaf Knet » 18. maj 2018, 18:34

Hej,

Nogle med fadøl der har erfaring med, eller følt behov for, gadgeten “Clear beer draught system”? http://www.clearbeerdraughtsystem.com

Er vant til bundfald fra sukkerkarbonerede flasker, men har for nylig udvidet med mulighed for fad og tvangskarbonering. Og på nogle øltyper er krystalklar øl lækkert! Så langt har jeg haft minimalt bundfald og derfor har første glas altid været ok klart. Det skal dog siges, at alt har været coldcrashet og efterfølgende har stået koldt i køler.

Situationen kan være en anden ved flytning af fad til festlokale. Ved andre øltyper. Hvis ikke der coldcrashes.

Cornelius suger fra bund. Med Clear beer draught system suges fra top. Der er fine udenlandske reviews. Men hvad siger I garvede fad ejere? Fed gadget eller spild af penge?

Vh. Kenneth
Knet

Geografisk sted: Ballerup

Re: Clear beer draught system

Indlægaf fjorgensen » 18. maj 2018, 19:56

Jeg synes ikke jeg har besvær med plumret øl fra fad. Det første glas kan være med meget eller lidt gær, men ellers kan der som regel skænkes klart øl til fadet løber tør.
keep it simple !
fjorgensen

Geografisk sted: 7451 Sunds

Re: Clear beer draught system

Indlægaf k.larsen » 18. maj 2018, 21:01

jeg synes at det ser spændende ud. Der kan nemt være noget bundfald i fustagen, specielt hvis øllet ikke er coldcrash´et først.
Brugeravatar
k.larsen

Geografisk sted: nr.snede

Tilbage til Udstyr