Nukatap

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.
Besvar
Knet
Indlæg: 497
Tilmeldt: 16. okt 2017, 19:58
Geografisk sted: Ballerup

Nukatap

Indlæg af Knet »

Hej,

Snublede lige over denne, for mig, nye hane: Nukatap. Jeg har selv 4 intertap haner, som er forward sealing, og jeg er rigtig glad for dem. Nukatap hanen er så en videreudvikling af denne, og den har mindre masse, hvilket sikrer, at hanen hurtigere køles og at første skænkning, derved er mindre skummende. Virker logisk, men har ikke prøvet det. Køber jeg flere haner, bliver den nye købt, og så skal jeg da se om der er forskel.

Min kegerator står i et isoleret skur, der er ret varmt om sommeren. Hanerne er følgelig altid varme da de jo stikker ud af skabet. De køles måske lidt via shanken, men om sommeren ikke nok til, at jeg kan undgå at regulere med hanens regulator på første skænk. Og i 90% af tilfældene, er skænket altid første skænk, da hanen når at varmes op mellem skænkene.

Se videoen hvor de forklarer om hanen:
https://youtu.be/M9DURen_uV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Jens S
Indlæg: 60
Tilmeldt: 15. jun 2016, 10:19

Re: Nukatap

Indlæg af Jens S »

Jeg har også set et par anmeldelser af nukatap hanerne på David Heaths youtube kanal. Han virker ret begejstret for dem. Jeg har selv min kegarator stående i et isoleret skur og har samme oplevelser som du beskriver. Jeg er dog ikke sikker på om det gør at jeg kaster mig ud i nye haner, men hvis du ender med at afprøve dem vil det være fedt at høre hvad du synes om dem.

J
Knet
Indlæg: 497
Tilmeldt: 16. okt 2017, 19:58
Geografisk sted: Ballerup

Re: Nukatap

Indlæg af Knet »

Hej Jens,

Mine vil nu heller ikke blive skiftet, men blot suppleret. Har længe overvejet at bygge mig en jockey box. Og det vil i givet fald være den, der får et par nukataps :-)

Men sker det, så vender jeg tilbage til tråden.

Vh. Kenneth
Besvar

Tilbage til "Udstyr"