Edelstahl24.com

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Edelstahl24.com

Indlæg af chevydk »

Hej.

Vil lige dele en Info vedr. Edelstahl24.com.
Jeg har handlet nogle gange hos dem, fordi deres priser er gode, forsendelsen hurtig og kvaliteten god.
Desværre er jeg løbet i en lidt ærgerlig oplevelse med dem med min sidste orde.
Der står anført på deres hjemmeside at de tage for meget eller forkert bestilt tilbage igen, og at de sørger for afhentning hvis man udfylder deres retur seddel.
Jeg bestilte derfor lidt rigeligt for ikke at mangle og dermed skulle betale fragt og vente igen.
Da jeg så vil returnere får jeg at vide at de ikke tager varer retur der er sendt udenfor Østrig/Tyskland.
Jeg gennemgår derefter efter deres hjemmeside for den info, og den findes ingen steder.
Det konfronterer jeg dem så med, og får svaret at det ikke står der fordi de ikke sender ret meget udenfor Østrig og Tyskland.
Det blev jeg jo lidt træt af da jeg nu sidder med returvarer for 700€+
Jeg tilbød dem så at jeg kunne betale for fragt osv., men afviser de også blankt.
Syntes det er pænt dårlig stil og mon ikke deres retur betingelser hurtigt bliver rettet til.
Det giver jo meget god mening at det er for dyrt og bøvlet for dem, men det er sku' dårlig stil syntes jeg.

Oplægget her er bare tænkt som en heads up, så I ikke fælder i samme fælde som mig :-)
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
Brugeravatar
Morten L
Co-Admin
Indlæg: 2429
Tilmeldt: 6. jul 2009, 21:32
Geografisk sted: 9230 Svenstrup J

Re: Edelstahl24.com

Indlæg af Morten L »

Det er utrolig dårlig stil!

Normalen er at man tager et gebyr for returvarer for at dække omkostninger til håndtering osv (hvor jeg arbejder tager vi vist 10%) dog undtaget bestillingsvarer.

Er det evt. noget vi andre kunne bruge?
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Brugeravatar
Benjamin
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. nov 2011, 11:14

Re: Edelstahl24.com

Indlæg af Benjamin »

hvis du ikke får held med retur-handel. kunne varene måske beskrives her på forumet? hvem ved. :-)
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Edelstahl24.com

Indlæg af chevydk »

Ja, muligvis. Jeg afventer lige lidt endnu, da jeg lige har deltaget i en tilfredshedsundersøgelse. Måske de vender tilbage når de har læst denne :-)
Ellers sætter jeg det nok til salg herinde.
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Edelstahl24.com

Indlæg af chevydk »

Jeg fik tilsendt et evaluerings link hvilket jeg brugte og forklarede min dårlige oplevelse, samt skrev at jeg overvejede at forklare sagen til EU forbruger rådet.
I går fik jeg så en positiv mail fra Edelstahl24.com Hende jeg allerede havde korresponderet med, skrev tidligere at hun havde talt med en chef som havde afvist at de ville tage noget retur fra Danmark.
Nu er det så en chef der skriver direkte til mig at hun er lidt målløs over det jeg har fået at vide af medarbejderen og beklager mange gange. De vil "selvfølgelig" modtage mine retur varer, og hvis jeg udfylder en returseddel vil de sørge for afhentning af pakken.

Det var da en kovending, men en god af slagsen :-)
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
Brugeravatar
Morten L
Co-Admin
Indlæg: 2429
Tilmeldt: 6. jul 2009, 21:32
Geografisk sted: 9230 Svenstrup J

Re: Edelstahl24.com

Indlæg af Morten L »

Det manglede da også bare!

:-)
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Edelstahl24.com

Indlæg af chevydk »

Ja egentlig, men efter at havde fået 3 mails fra den første medarbejder som afviste, så troede jeg godt nok det løb bar kørt :-)
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
Brugeravatar
Krogh
Indlæg: 634
Tilmeldt: 1. mar 2013, 20:19
Geografisk sted: Aabybro, Ryaa
Kontakt:

Re: Edelstahl24.com

Indlæg af Krogh »

Smuk vending :)

Men det hjælper som regel at ringe til firmaet og bede om at snakke med ledelsen frem for lønslaven som hader sit liv.
Det er ikke altid lige nemt, men kan nu engang svare sig ;)

Yderligere, så trustpilot.dk giver også en god feedback til andre brugere, samt de får en besked så snart firmaet er blevet anmeldt af en forbruger.
Jacob Krogh
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Edelstahl24.com

Indlæg af chevydk »

Første medarbejder påstod at hun havde talt med "der geschäftsführer". Så er spørgsmålet om hun ikke har det eller om det er firmaet der er vendt og hænger medarbejderen ud :-) Men er lidt spændt på om de ændrer retur reglerne på deres hjemmeside nu ;-)
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
DarkRaver
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21. aug 2013, 18:08
Geografisk sted: 9310 Vester Hassing

Re: Edelstahl24.com

Indlæg af DarkRaver »

chevydk skrev:Men er lidt spændt på om de ændrer retur reglerne på deres hjemmeside nu ;-)
Hele, det var også det første jeg tænkte da jeg læste om deres kovending :)

Hygge

Kenneth k
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"