Oplysning !

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Oplysning !

Indlæg af admin »

Jeg vil i løbet af kommende tid opgradere forumet således der kan uploades billeder fra menig mand og kvinde, så det bliver nemmere at smide billeder ind på forumet.
Dette betyder at der vil komme noget nede tid, alt fra en 1 time til 1 dag.
Jeg håber at det går stærkt, når jeg har fundet ud af hvordan jeg vil lave det.

Mvh.
Jens
Tak til Larsen-Data på Samsø, som kvit og frit har givet mig 250 Mb plads til billeder på en 20Mbit forbindelse.
chevydk
Indlæg: 913
Tilmeldt: 5. dec 2005, 12:26
Geografisk sted: 7080, Børkop
Kontakt:

Indlæg af chevydk »

Det var da en formiddabel ide' :)

Hvordan kan vi støtte Larsen-Data, for det var da en fin gestus.
Mvh.

Søren Ladegaard

"A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her"
W. C. Fields
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Galleri

Indlæg af admin »

Jeg er ved at kigge på det ! det bliver en kobling imellem phpBB og Coppermine Gallery.

Mvh.
Jens
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Nyt !!!

Indlæg af admin »

Så nu kom der et galleri på haanbrygforum, det fungere på den måde at man skal være oprettet som bruger på http://www.haandbrygforum.dk for at kunne uploade billeder igennem galleriet.
Man kan derefter indsætte sine billeder i den ønskede tekst, ved at højre klikke på den størelse billede man nu ønsker, og derefter kopiere url adressen ind i forumet.

Mvh.
Jens
Ps. spørge bare eller kom med forslag :-)
Galleriet findes i menu-bjælken øverst til højre.
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

smileys

Indlæg af admin »

Jeg har i lidt tid tænkt over dette site, og hvordan det fungerer. På de fleste måder er det rigtig godt, men der er også et par ting jeg er lidt nervøs for. Det største problem er, i mine øjne, at forumet hurtigt kan blive totalt useriøst når vi misbruger smileys i vores posts. Og det er virkelig noget jeg synes trækker ned på opfattelsen af forumet. Det skal ikke være et chat-forum, det skal stadig være fokuseret på ølbrygning og relaterede emner, og kunne tages søriest af alle læsere (registrerede som ikke-registrerede). Hvis det bliver for meget teenage-agtigt (forstå mig ret her!), tror jeg at mange seriøse bryggere vil springe stedet over.

Derfor mener jeg blot at man bør overveje at fjerne smileys fra forumet generelt set.

Håber at i forstår.

Mvh.
Jens
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"