Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Kom i lære som brygger for en dag.
Besvar
Brugeravatar
nclaursen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. apr 2017, 17:44
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af nclaursen »

Jeg vil gerne til at i gang (igen, har tidligere brygget et par Beerkits, men nu skal det være rigtigt)J eg kunne godt tænke mig at snakke med et par stykker der har været i gang med noget tid, og få nogle fifs.

Jeg har netop bestilt til mit første semigrain kit, men det sjove bliver jo når man kommer op i All Grain typerne - Men det kunne være rart at gå til hånde/kigge på en dag hvor en i nærheden af Odense / på fyn skal i gang.
søreno
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 13. nov 2010, 14:18
Geografisk sted: Thisted

Re: Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af søreno »

Prøv at spørge Odense håndbryggerlaug. De har jævnligt møder og mon ikke også, der er en, der vil have dig med til en brygdag.
Vh Søren

Sendt fra min Nexus 7 med Tapatalk
Brugeravatar
nclaursen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. apr 2017, 17:44
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af nclaursen »

Det har du da fuldstændig ret i Søren.

Tak for forslaget - Har netop skrevet til dem :)
Rehkopff
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. mar 2015, 19:12

Re: Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af Rehkopff »

Selvfølgelig skal du være medlem i OHBL. Og du er velkommen til at overvære/hjælpe på mit næste bryg. Jeg har et HERMS setup på 50 liter. Og jeg brygger igen fredag den 12. maj fra middag. Jeg bor i Hjallese.
Brugeravatar
nclaursen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. apr 2017, 17:44
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af nclaursen »

Rehkopff skrev:Selvfølgelig skal du være medlem i OHBL. Og du er velkommen til at overvære/hjælpe på mit næste bryg. Jeg har et HERMS setup på 50 liter. Og jeg brygger igen fredag den 12. maj fra middag. Jeg bor i Hjallese.

Det så jeg jo selvfølgelig for sent... Men må lige holde mig til næste gang.

Jeg har været i kontakt med OHBL, men kunne ikke sidst (d. 11.). Så må med næste gang I afholder en kom sammen :)
Rehkopff
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. mar 2015, 19:12

Brygger søges på Odense egnen (Hele fyn)

Indlæg af Rehkopff »

nclaursen skrev:
Rehkopff skrev:Selvfølgelig skal du være medlem i OHBL. Og du er velkommen til at overvære/hjælpe på mit næste bryg. Jeg har et HERMS setup på 50 liter. Og jeg brygger igen fredag den 12. maj fra middag. Jeg bor i Hjallese.

Det så jeg jo selvfølgelig for sent... Men må lige holde mig til næste gang.

Jeg har været i kontakt med OHBL, men kunne ikke sidst (d. 11.). Så må med næste gang I afholder en kom sammen :)
vi mødes anden torsdag i måneden.


Sent from my iPad using Tapatalk
Besvar

Tilbage til "Brygger/Lærling"