Idé til ølrelateret arrangement?

Kom i lære som brygger for en dag.
Besvar
SkybarBrewer
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. apr 2009, 20:55
Geografisk sted: Roskilde

Idé til ølrelateret arrangement?

Indlæg af SkybarBrewer »

Tror dette er den korrekte del af Håndbrygforum at spørge i - ellers bær over med mig.

Jeg vil gerne høre alle jer håndbryggere, om I har nogen ideer til et ølrelateret arrangement? Sagen er den, at jeg skal arrangere en aften for otte af mine nærmeste venner, og jeg vil gerne udvide deres ølhorisont. Enten gennem prøvesmagninger, foredrag, bryggeribesøg eller måske endda hands-on erfaring med at brygge selv?

Geografisk er vi i København, men vi tager gerne en afstikker ud af hovedstaden om nødvendigt.

Har I nogen konkrete forslag/erfaringer/anbefalinger til, hvad jeg kan arrangere?

På forhånd tak!
janriis
Indlæg: 1417
Tilmeldt: 23. sep 2008, 19:23
Geografisk sted: Nykøbing F.

Re: Idé til ølrelateret arrangement?

Indlæg af janriis »

Jeg ville helt klart arrangere en brygdag kombineret med en middag på en af Kbh's brygrestauranter, hvor man måske smagte netop den øl man selv havde brygget tidligere på dagen. Et par uger efter følger man op med at drikke selve brygget, selvfølgelig smidt på fad, da ingen gider at flaske et bryg der alligevel bliver drukket på en aften :-)

Husk også at købe øl til selve dagen. Det kræver inspiration at brygge en god øl og dagen bliver dermed også startet på behørig vis.
Venlig "Pilsen"

Jan Riis Sørensen
http://bryghuset-riis.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/riisbryg
Twitter: @bryghusetRiis
Besvar

Tilbage til "Brygger/Lærling"