Min lille Hjemmebar

For de hjemme bryggere der vil bygge en fed hjemmebar, men der er også plads til de der ikke brygger øl :-)
Brugeravatar
dosser
Indlæg: 599
Tilmeldt: 10. nov 2010, 12:46
Geografisk sted: Løgumkloster
Kontakt:

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af dosser »

The Ratcatcher skrev:
dosser skrev:Takker, det skal lige siges at jeg har en frue som også spiller billard og vi er så heldige at have rigtig meget indendørs plads, derfor er det nemt at afse et hjørne til lidt hygge ;-) (bare rolig børneelskere, børnene er flyttet frivilligt lol )
Men... Okay, der er noget jeg ikke forstår her. Hvis din kone er optaget af at spille billard og børnene er flyttet ud... Hvem rydder så op og gør rent?

:P
Hun skal da gøre sig fortjent til at få tid ved bordet LoL (gæt hvem der ikke læser med her i forummet, håber jeg 8-)
BAGER BRYG
Brygges i det gamle bageri og nydes i "BAGERIET" i Øster Højst.
Det er opbygget på fuldstændigt egoistiske tanker, kun med øje for personlig nydelse
Brugeravatar
The Ratcatcher
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. jun 2013, 18:58

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af The Ratcatcher »

dosser skrev:
The Ratcatcher skrev:
dosser skrev:Takker, det skal lige siges at jeg har en frue som også spiller billard og vi er så heldige at have rigtig meget indendørs plads, derfor er det nemt at afse et hjørne til lidt hygge ;-) (bare rolig børneelskere, børnene er flyttet frivilligt lol )
Men... Okay, der er noget jeg ikke forstår her. Hvis din kone er optaget af at spille billard og børnene er flyttet ud... Hvem rydder så op og gør rent?

:P
Hun skal da gøre sig fortjent til at få tid ved bordet LoL (gæt hvem der ikke læser med her i forummet, håber jeg 8-)
Det er fanden tage mig et godt svar! :D
Fólkvangr Bryghus
Brugeravatar
dosser
Indlæg: 599
Tilmeldt: 10. nov 2010, 12:46
Geografisk sted: Løgumkloster
Kontakt:

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af dosser »

ja ikke, men kun indtil hun også ser svaret LoL
BAGER BRYG
Brygges i det gamle bageri og nydes i "BAGERIET" i Øster Højst.
Det er opbygget på fuldstændigt egoistiske tanker, kun med øje for personlig nydelse
skidemajet-inc
Indlæg: 644
Tilmeldt: 1. okt 2006, 19:22
Geografisk sted: KBH Nordvest
Kontakt:

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af skidemajet-inc »

Min fadølshane :)
Min fadølshane :)
IMAG0744.jpg (1014.13 KiB) Vist 8878 gange
Så har jeg også fået lavet lidt fadølsanlæg. Det er lavet af noget egetræ, der væltede i stormen i efteråret og sat på en plade af krydsfiner. Det er planen at den på sigt blive til en hjemmebar :)
Mikkel Mohr Madsen

http://www.lokal" onclick="window.open(this.href);return false;øl.dk
Fotojensen
Indlæg: 630
Tilmeldt: 6. mar 2012, 23:45
Geografisk sted: Odense sø

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af Fotojensen »

Det er godt nok en super flot tappehane du har fiflet dig der, respekt. :)
Venligst
Tommy
The problem with the world is that everyone is a few drinks behind "Humphrey Bogart"
LEV livet, det er til for det samme.
Brugeravatar
Borg
Indlæg: 4741
Tilmeldt: 28. dec 2009, 17:46
Geografisk sted: Herning

Min lille Hjemmebar

Indlæg af Borg »

Bukker ærbødigst.
Hilsen Erik Borg
http://www.borgsbryghus.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/BorgsBryghus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martinnh
Indlæg: 22
Tilmeldt: 15. dec 2012, 16:58

Re: Min lille Hjemmebar

Indlæg af Martinnh »

skidemajet-inc skrev:
IMAG0744.jpg
Så har jeg også fået lavet lidt fadølsanlæg. Det er lavet af noget egetræ, der væltede i stormen i efteråret og sat på en plade af krydsfiner. Det er planen at den på sigt blive til en hjemmebar :)
Det ser god ud, jeg glæder mig til at se næste skridt :)
Besvar

Tilbage til "Hjemmebar"