Fedt!!!! Tillykke med det !!
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fri BrygRe: Fri BrygFedt!!!! Tillykke med det !!
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Martin Ps. Det skal nok blive til øl!
Re: Fri BrygSuper, Jens. Så er den jo snart ved at være der.
Spændende at se og smage første fri bryg :-)
Re: Fri Brygdet første bryg ;) det er nok ikke det bedste ;)
Brygget ved Fri Bryg - Naturligvis
Re: Fri Bryg
Jo, da, vi tror på dig ;-)
Re: Fri Bryg
Det kommer til smage af jern og diverse smøremidler ;) Et rigtigt værksteds bryg [emoji1] [emoji4] Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Re: Fri BrygSÃ¥ er den jo styrkende og glider lettere ned [emoji12]
Re: Fri Brygførste batch påvej ;)
![]() ![]() Brygget ved Fri Bryg - Naturligvis
Re: Fri BrygSÃ¥ det blev til noget i denne weekend.
Tillykke med jomfrubrygget. Gik det så nogenlunde med det nye setup?
Re: Fri BrygTillykke med første bryg på det nye anlæg. :-)
.
Der er altid en måde, hvorpå tingene kan gøres bedre... - Gør det ! Thomas Edison .
Re: Fri BrygFantastisk.....
Sent from my iPhone using Tapatalk I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy.
--Tom Waits Man må ALDRIG ALDRIG ALDRIG gå ned på udstyret!!! hyggemedhumle.dk <----- NY HJEMMESIDE - NU MED BILLEDER!!!
Re: Fri Brygjeg fik stockmash ;( havde kværnet det for fint, og en masse andet bøvl, som jeg har lært en del af, anlægget og jeg skal lige blive gode venner ;) men ellers gik det okay - en lille smule for høj OG og for meget kølevand.
Re: Fri BrygOg så duftede det jo af urt nam nam
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Re: Fri Bryg![]() ![]() ![]() ![]() Er igang med andet bryg i dag ;) Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
Re: Fri BrygFor helvete.... så har man sgu prøvet det ;) var da lige så dum at skrue en triclamp af på ciprøret af en tank med tryk på, havde så bare ikke lige tænkt på at røret var under væske niveau. så der stod lige knap 75 liter lige ud i hovedet på mig. jeg fik hurtigt bakset blind clampen på igen, under en vifte af øl - hele min krop var våd af øl ;) og mine lommer var fulde som fadbamser - jeg gør det aldrig aldrig igen ;)