BeerSmith 3

Løst og fast om øl og øloplevelser, anmeldelser af bøger, og alt andet der kan komme fra en øl elskers mave.
Besvar
elkjr

BeerSmith 3

Indlæg af elkjr »

..ja så er BeerSmith 3 forudbestil.....i denne udgave har man også cider, vin og mjød med

http://beersmith.com/beersmith-3-features/" onclick="window.open(this.href);return false;
BSL
Indlæg: 39
Tilmeldt: 17. nov 2017, 18:51

Re: BeerSmith 3

Indlæg af BSL »

Spændende... Tak for tippet.

Sendt fra min SM-A320FL med Tapatalk
kbaggen
Indlæg: 448
Tilmeldt: 9. nov 2007, 21:09

Re: BeerSmith 3

Indlæg af kbaggen »

Takker, og overvejer :-)
KBN

http://www.iblopper.bubble-logger.com" onclick="window.open(this.href);return false;
"iBLOPPER – iot Fermentation Logger! An activity and fermentation logger´s to attach to your airlock. Build your self. Free to use"
Humlejægeren
Co-Admin
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 7. jan 2011, 19:50
Geografisk sted: Horsens (Brædstrup)

Re: BeerSmith 3

Indlæg af Humlejægeren »

Det er værd at huske hvis man lige har købt BS så kan anmode om gratis opgraderinger.
For BeerSmith 2 users who purchased recently (after 15 October 2017), there is an upgrade page where you can check eligibility for a free 12 month Gold subscription, depending on purchase date so you can try BeerSmith 3.
Brew Strong
Nikolaj
Knet
Indlæg: 497
Tilmeldt: 16. okt 2017, 18:58
Geografisk sted: Ballerup

Re: BeerSmith 3

Indlæg af Knet »

Og så kan man køre den samtidig med version 2.3, så man på trialversion kan vurdere, om opgradering er interessant. Version3 kan så naturligvis importere fra version 2.3 hvis man vil.

Jeg købte selv 25/11 og kan derfor få den gratis. Og det vil jeg da gøre.

Men uden at have gået i dybden med nye features inden for ølbrygning, lader det på brads overskrifter til, at meget af indsatsen er brugt på at til at gå efter nye kundesegmenter med mjød og vin? Som efterkommer af vikingerne kunne det da være interessant at prøve mjød. Og der er da også både mjød og vin kategorier her på forum. Men jeg er spændt på om fokus kan holdes eller om indsats lægges i nye områder.

Personligt havde jeg gerne set en “tøm bryglager” funktion, hvor der på baggrund af inventory kunne komme opskriftsforslag til oprydning :-)

Men jeg henter den bestemt og tjekker den ud ved næste bryg.
Besvar

Tilbage til "Løst og fast om øl og øloplevelser"