Oktober festival beer

Redaktør: Co-Admin

multimax
Indlæg: 70
Tilmeldt: 30. apr 2012, 09:43
Geografisk sted: Sjælland

Re: Oktober festival beer

Indlæg af multimax »

De 80 kr er uden fragt og moms.... Der er ikk moms på salg til eu. Pakken er nok mærket gave, da værdien er efter deres opfattelse under grænsen
Brugeravatar
Munkholm
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. feb 2013, 17:13
Geografisk sted: Staby

Re: Oktober festival beer

Indlæg af Munkholm »

cator skrev:
hehe.. 135,72DKr incl. porto. (er bestilt!!)
Napper de den i tolden er den ikke så billig....! jeg kan se på dit link at de sender fra Hong Kong, som jo ligger uden for EU. Og da varens pris overstiger 80 dkk ja så kommer du altså til at betale.......
Postdanmark skal have 160 kr. (En pris der er fuldstændig vanvittig!!) for at bringe dig pakken og oven i kommer der der så dansk moms, af varens pris.

Det kan ende med at blive en rimelig dyr temperatur kontrol , det kan også være den bare glider i gennem tolden. Jeg har et par gange selv bestilt fra kina og det er altså sluppet igennem uden jeg har skulle betale. Jeg gider bare ikke mere, da tingene altid først kommer efter 4-6 uger efter man har bestilt dem. Så hellere England, som Nimbus39 skriver, der tager det kun 4 dage at leverer, og endnu bedre Tyskland, det er som regel kun 2 dage undervejs. Og de to sidste lande ligge jo i EU, så der slipper man for at sidde og frygte om den glider i gennem tolden og om man får en ekstra regning

Held og lykke med tolden ;-)
det er en chance jeg tager! jeg har bestilt en del der over fra, uden at blive nappet i tolden! :)
Mvh Jesper

"Virkeligheden er en illusion: forårsaget af mangel på alkohol"
Besvar

Tilbage til "Opskrifter"