Det skulle jo prøves.... Men

Alm. Nybegynder hjælp.
Besvar
Mantzius
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. jul 2017, 15:30

Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af Mantzius »

Det skulle jo prøves...... Indkøb af all-grain kit fra Polen. Men men opskriften er på Polsk... Er der nogen der kan hjælpe, har prøvet med en oversætter på Iphonen.... Kan nogen hjælpe med en opskrift på disse råvare....
Vedhæftede filer
Doc 12. dec. 2017 17.07.jpg
Brugeravatar
ThomasM
Indlæg: 200
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:09
Geografisk sted: Nordjylland, ulsted

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af ThomasM »

Min tlf kom frem til dette.
We pumped up to 15 liters of water at a temperature of 73 ° Cidokladkie, but not bumping it in the former. The temperature should stabilize at 70T level. At this temperature, we keep the mash for a minute. This is kdasyczcbytyskie mash one temperature. The efficiency can be stirred every 15.20 minutes. Carefully stir the mash. After 70 minutes, the starch should be negative iodine test We raise the temperature to 78'Ci for 10min. The mashing temperature of the dated style allows for high content. After this interval, the water is applied using okTM and the temperature is 80%. Wort boil for 90 minutes, after 30 minutes of cooking add: Chmiel East Kent Goldings3Tg. 60min
/Thomas
Freund
Indlæg: 377
Tilmeldt: 16. aug 2017, 20:15
Geografisk sted: 7400 Herning

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af Freund »

Hej Mantzius

Jeg har ingen erfaring med butikken eller polsk, men slog et smut forbi hjemmesiden for at se om der herinde var en opskrift på engelsk. Nej.. men der stod til gengæld at der ikke fulgte gær med deres kit.
Hvis det var mig, vil jeg finde en opskrift på beercalc der ca passer til indholdet i dit kit, og så følge den.

Hilsen
Freund
Mantzius
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. jul 2017, 15:30

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af Mantzius »

Takker for hjælpen
Brugeravatar
k.larsen
Indlæg: 710
Tilmeldt: 29. sep 2008, 19:47
Geografisk sted: nr.snede

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af k.larsen »

Måske bliver mit indlæg lidt moraliserende....
Men hvis man synes at det er attraktivt med butikker i DK der handler med det man som håndbrygger har brug for, så var det måske det rigtige at bruge dem. Så går det hele også lidt lettere.
HumlepraXis - håndbryg i praksis - http://www.humlepraxis.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/humlepraxis?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
Slein
Indlæg: 76
Tilmeldt: 15. apr 2016, 16:06

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af Slein »

Prøv evt med feedback til butikken mht engelsk sprogede oversættelser ved fremtidigt salg til eu...
Mvh. Niels
søreno
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 13. nov 2010, 14:18
Geografisk sted: Thisted

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af søreno »

Mæsk ved 70 grader i 70 minutter. Rør undervejs.
Kog i 90 minutter. Tilsæt færste humle efter 30 minutter og east kent efter 60 minutter.
Gær ved 19-21 grader.
Flask med 6 g/l

VH
Søren
Mantzius
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. jul 2017, 15:30

Re: Det skulle jo prøves.... Men

Indlæg af Mantzius »

SUPER... TAK for det sidste indlæg.... Dejlig med en "opskrift".
Og ja, Man får meget service fra de danske leverandører, men en gang i mellem skal man ud hvor man bliver presset lidt.

Dejlig med dette fora....

God bryg..

Thomas
Besvar

Tilbage til "Hjælp til at komme igang."