Hej alle sammen..
Hvilken humle sort vil være den bedste at dyrke i Danmark hvis man vil have det største udbytte?
Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk
Humle i Danmark
6 indlæg
• Side 1 af 1
Humle i DanmarkHej alle sammen..
Hvilken humle sort vil være den bedste at dyrke i Danmark hvis man vil have det største udbytte? Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk ___________________________________________
Øl smager jo godt og så krummer det ikke i sengen www.sidor.eu
Re: Humle i Danmark"Svendstrup Citron" er et godt bud på en humle der har stort høst udbytte.
Re: Humle i Danmarkudover "Svenstrup Citron" finders der feks. : Svalöf Mauritz (Svensk), Winge humler (Dansk) og Orø Pilegård (Dansk)
Re: Humle i DanmarkMange tak for svar [emoji846] hvor kan man købe de humle sorter?
Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk ___________________________________________
Øl smager jo godt og så krummer det ikke i sengen www.sidor.eu
Re: Humle i DanmarkJeg fandt en Svenstrup Citron på den lokale planteskole i foråret, Fuglebjerggaard har Winge, Svaløf (står der i deres webshop) og et par stykker mere. https://netbutik.fuglebjerggaard.dk/pro ... lbrygning/
/Klaus
Cenosillicaphobia is the fear of an empty beer glass. Jeg har ikke et alkoholproblem, jeg har en hobby.
Re: Humle i Danmark
..til foråret er der mange der tilbyder humler gratis eller til en meget rimelig pris....så vent og se....vedr. Orø Pilegård, så er det en "ny" humle,,,og der findes udover dem der gror vildt på gården "Pilegård"...ca 8 planter i hele landet, så der går nogle år før du kan få/købe en aflægger
6 indlæg
• Side 1 af 1
Tilbage til Hjælp til at komme igang. Hvem er onlineBrugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster |