Er jeg den sidste der opdager det, eller..

Besvar
PeterH
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23. sep 2006, 09:48
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Er jeg den sidste der opdager det, eller..

Indlæg af PeterH »

...ved I andre det allerede...?

Jeg undrede mig lidt, som nordjyde, over at Kasper Malmberg - kyndig og entusiastisk indlægsskribent på dette forum - havde skiftet residens fra Sjælland til Gudumholm i Nordjylland (af alle steder - har selv boet der...!)

Men det skyldes så vidt jeg læste i seneste nummer af Ølentusiasten, som jeg lånte af svigerfatter - at Kasper er blevet ansat som brygger på Søgaards Bryghus i Aalborg.

Fra mig skal der lyde et stort tillykke med jobbet til Kasper, samt - igen fra mig personligt - et håb om at Søgaards bryg dermed for fremtiden bliver lidt mere spændende end hidtil, for det har foreløbigt ikke kunnet ophidse mig i nogen som helst grad...

Held og lykke i jobbet, Kasper...
Peter/.

Håndbryg....en skumfidus for feinschmeckere!
Morten
Indlæg: 767
Tilmeldt: 17. jan 2006, 17:02
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Morten »

Det er jo da en gammel nyhed :p
MvH
Morten
(9400)
PeterH
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23. sep 2006, 09:48
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af PeterH »

Sorry....!

øhhh...gammel nyhed om Kasper Malmberg hos Søgaards Bryghus, eller gammel nyhed om Søgaards øl...?

Men da jeg ikke holder Ølentusiasten, og som det fremgår af mit indlæg ikke frekventerer Søgaard's Bryghus ret meget mere end nødvendigt er det mig, der tilsyneladende er efterladt i mørket.

Så vidt jeg husker har Kasper heller ikke nævnt det selv her på forum'et...?

Men tillykke med jobbet og god vind, alligevel....
Peter/.

Håndbryg....en skumfidus for feinschmeckere!
Malmberg
Indlæg: 342
Tilmeldt: 6. dec 2005, 12:52
Geografisk sted: Gudumholm

Indlæg af Malmberg »

Hey mange tak Peter

Faktisk så kommer jeg fra Gudumholm, og det er +rigtig dejligt at være heroppe igen :-)

Jeg har ikke sådan nævnt det meget her på forum kun en lille smule :-)

Og ja der er ved at ske ting og sager med vores øl, faktisk har det stået på i et stykke tid, men der kommer til at ske endnu mere, regner jeg med og håber.

Vores MGP øl vandt da slaget om NordJylland ( mellem, Nibe,skagen, Løkken og Læsø,- brughus) for et par uger siden.

Og vores Gækkebryg får en 2. plads i smag og behag's store påskeølssmagning.

Må men nok med pral :-)

Jeg vil opfordre til at give øllene en chance til, hvis ikke nu, så måske løbende over det næste ½ års tid.

MVH
Kasper Malmberg. eller Malmgren som der står i mit nummer af ØE
PeterH
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23. sep 2006, 09:48
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af PeterH »

Jeg vil opfordre til at give øllene en chance til, hvis ikke nu, så måske løbende over det næste ½ års tid.
Jamen det vil jeg da gøre...godt at høre, at tingene flytter sig!
Peter/.

Håndbryg....en skumfidus for feinschmeckere!
Brugeravatar
Christian
Indlæg: 363
Tilmeldt: 29. sep 2006, 10:18
Geografisk sted: Vestbjerg, 9380
Kontakt:

Indlæg af Christian »

Jeg synes nu at øllet fra Søgaards tog en rigtig god drejning efter at Martin startede derinde. Lad os kun håbe at du kan gøre det endnu bedre og endnu mere spændende.

Alt held og lykke til dig Kasper fremover !!

Mvh
Christian
Malmberg
Indlæg: 342
Tilmeldt: 6. dec 2005, 12:52
Geografisk sted: Gudumholm

Indlæg af Malmberg »

Tak Christian

Ja det er helt klart Martins fortjeneste at øllene er blevet bedre, og ansættelse er da også som hjælp til Martin. Dvs. at jeg brygger de eksisterende opskrifter, men er med til videreudviklingen af opskrifterne, og jeg har da fået lov til at brygge 4 øl "helt selv" :-) Bla. Vores bidrag til ølfestivallens konkurence i Let-Sommerøl.

MVH
Kasper Malmberg
Besvar

Tilbage til "Generelt om brygning"