Chiller købes

Besvar
sthh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. maj 2007, 21:51
Geografisk sted: KBH N

Chiller købes

Indlæg af sthh »

Hej
Hvis der er nogen derude med en kobberrørschiller tilovers, er jeg interesseret i at købe.

Jeg søger en chiller af samme udformning som den vist på billedet.

Og jeg kan selvfølgelig ikke finde ud af at vedhæfte et billede, så I får et link istedet :
http://cgi.ebay.com/Delux-Homebrew-Imme ... otohosting

Billede

Må max. være 25 cm i diameter.


Prisidé : ca. 200-300kr.

Mvh.
Sthh
PeterH
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23. sep 2006, 08:48
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af PeterH »

Jeg har en counterflow-chiller, der er til salg.

Den er hjemmelavet af 10 m kobberrør i 3/4" vandslange, - hvis man skærer vandslangen af og bukker lidt på enderne er det vupti blevet til en immersion-chiller, hvis man har mere fidus til det.

Jeg blev træt at alt det slange-lort (4 slanger ialt), og købte Thjalfe's enorme immersion-chiller lavet af 25 m kobberrør, - perfekt til mine 50 ltr. bryg.

Prisen er 125 kr + et par håndbryg ved afhentning. Sorry, - til den pris gider jeg simpelthen ikke gå på posthuset med den...!
Peter/.

Håndbryg....en skumfidus for feinschmeckere!
sthh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. maj 2007, 21:51
Geografisk sted: KBH N

Indlæg af sthh »

Hej PeterH
Tak for dit hurtige svar.
Desværre bor jeg på NørreBrox i KBH, så det er lidt svært at afhente den. Men ellers tak for dit gode tilbud.
Måske er der en Ålborgenser, der læser med og henvender sig.

Mvh.
Sthh.
PS : Var I ikke lidt heldige i lørdags, da I ødelagde DM-festen for os FCK-fans !!
PeterH
Indlæg: 130
Tilmeldt: 23. sep 2006, 08:48
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af PeterH »

Øhhh...jeg har kun været til Aab-kampe når banken (hovedsponsor) har inviteret deres erhvervskunder. Så jeg er ikke fodboldfan i nogen større grad.

Slet ikke i så stor grad jeg kunne finde på at hovere overfor Kbh'ere...specielt da jeg arbejdsmæssigt betjener adskillige - mamon er nu vigtigere end fodbold...!
Peter/.

Håndbryg....en skumfidus for feinschmeckere!
sthh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. maj 2007, 21:51
Geografisk sted: KBH N

Indlæg af sthh »

Hej igen
Årsagen til at jeg ønsker en Chiller er at jeg har fået købt en 30L gryde, der ikke kan stå i køkkenvasken. Det er ellers sådan jeg plejer at afkøle urten.

Men jeg har nu købt en murerbalje.
Billede

Så nu er idéen at stille baljen i brusekabinen med gryden indeni og så lade koldt vand køle gryden.

Hvis dette virker tilfredsstillende er jeg ikke mere interesseret i at købe en chiller.

Højt køligt skum.
Sthh
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"