Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køleskab

thorskælder
Indlæg: 26
Tilmeldt: 9. aug 2015, 17:23

Re: Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køles

Indlæg af thorskælder »

Hey. Jeg bliver nødt til at trække mig fra fælleskøb når jeg ikke får svar. Det beklager jeg.
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køles

Indlæg af Truntebryg »

Uhh - det måtte jo ske, har ikke været her på siden i 3 uger.....

... og nej, intet nyt - for jeg har ikke fået sendt bestillingen. Har dog fået beskæftigelse fra Joerg på de uautoriserede dele.

Jeg HÅBER jeg får en ½ time denne Weekend, for jeg mangler selv desperat nogle haner.

Hvis ellers jeg få lavet bilen klar til syn, og får flyttet det sidste for min mor - så skulle det gerne blive i morgen (rent teoretisk)

Håber I bærer over med mig

PS hvis der er nogen der ønsker at springe fra, så det helt OK (så ryger de bare på lager)
Birkebo
Indlæg: 6
Tilmeldt: 19. maj 2017, 21:15

Re: Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køles

Indlæg af Birkebo »

Springer også fra
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 02:58
Geografisk sted: Viborg

Re: Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køles

Indlæg af Dntb1985 »

Truntebryg skrev:Uhh - det måtte jo ske, har ikke været her på siden i 3 uger.....

... og nej, intet nyt - for jeg har ikke fået sendt bestillingen. Har dog fået beskæftigelse fra Joerg på de uautoriserede dele.

Jeg HÅBER jeg får en ½ time denne Weekend, for jeg mangler selv desperat nogle haner.

Hvis ellers jeg få lavet bilen klar til syn, og får flyttet det sidste for min mor - så skulle det gerne blive i morgen (rent teoretisk)

Håber I bærer over med mig

PS hvis der er nogen der ønsker at springe fra, så det helt OK (så ryger de bare på lager)
Har sendt dig en pb. :)

Mvh

Danni
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Engkærbryg
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. feb 2014, 11:18
Geografisk sted: Nordfalster

Re: Søger ting til hjemmel lavet fadøls anlæg bygget i køles

Indlæg af Engkærbryg »

Hej Truntebryg

Jeg har akut brug for hanerne, så hvis du ikke har bestilt eller bestiller her i weekenden, springer jeg fra med hanerne.
Jeg vil dog gerne have 3 stk. 7 mm studser i rustfri med pakninger og omløbere + 4 meter slange.

Lad mig høre fra dig.


Venlig hilsen

Keld
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"