S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Besvar
asco
Indlæg: 470
Tilmeldt: 8. mar 2012, 20:54

S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af asco »

Hej, da jeg er kommet frem til ikke få brygget øl mere har jeg valgt at starte med at sælge mit fadøls udstyr.

pygmy 25/k fadølsanlæg 3,5 år gammel (tørkøler) med luft kompresser. (ny pris 3250 kr). Medfølger dryp bakke, tang til hane afmontering og en original slange som jeg har brugt til rens. Fast pris 2000 kr eller højeste bud. Har kvittering på den endnu. kan regulere køle temperatur og der er indbygget regulator i hanen. SOLGT

6 kg Co2 flaske, mener der er ca 2 kg co2 tilbage (pant 800 kr) pris 850 - SOLGT!

2 kg Co2 flaske, dog er den tom men kan byttes hos lund teknik for 175 kr og en ny koster 750 med pant og co2. (175 kr for panten pg den er nem at tage med rundt sammen med anlæget) SOLGT

7,5 meter øl slange som aldrig er brugt og med følger 6 plast slangeklemmer til øl slange. (ny pris ca 100 kr) 75 kr. købt ved lund teknik SOLGT

3 * sorte ølkoblinger der passer til Cornelius øl fade.(ny stk pris 65) 100 kr. købt ved lund teknik, samt en tube øl fedt. SOLGT

2 * 90 graders John guest koblinger (passer til øl slangen) og 1 * john guest kobling med skruegevind som passer til pygmy fadøls anlæget. 45 kr. SOLGT

1* mini regulator med 2 lyn koblinger, 1 ekstra slange lynkobling studs, 1 meter co2 slange med studs til lynkobling, 1 meter ekstra co2 slange, 4 sorte co2 slange plast slangeklemmer – alt er købt ved lund teknik (samlet ny pris 550 ca) 300 kr. - SOLGT!

S-kobling med 2 studser til ølslange og co2 slange. Passer til lunds tekniks slanger. (Ny pris ca 500 kr.) 300 kr.

2 styks 18 liters Cornelius fustager med sikkerheds ventil og købt som nye ved lund og er ca 3 år gamle. De er brugt max 5 gange hver og fremstår som nye, har stadigvæk kvittering. (ny pris 1490). købt ved lund teknik som sælger 4 stks 1 sorterings brugte for 2000 kr der for er min pris 950 kr. for dem begge. SOLGT

alt udstyr sælges til højste accepteret bud.

se vedhæftninger for billeder.

Der kommer brygudstyr senere hen også.
Vedhæftede filer
2 kg Co2
2 kg Co2
Co2 6 kg
Co2 6 kg
renseslange til fadølsanlæg mv.
renseslange til fadølsanlæg mv.
Co2 slange, regulator og studser
Co2 slange, regulator og studser
ølslange, ølkoblinger, ølfedt mv.
ølslange, ølkoblinger, ølfedt mv.
S-Kobling
S-Kobling
S-kobling
S-kobling
fustager
fustager
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
fadølsanlæg
Senest rettet af asco 4. apr 2018, 09:59, rettet i alt 2 gange.
Brygfar
Indlæg: 30
Tilmeldt: 3. jan 2018, 14:38
Geografisk sted: København SV

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af Brygfar »

vil gerne byde ind på 2kg co2 og regulater mm., har sendt en PB :)
asco
Indlæg: 470
Tilmeldt: 8. mar 2012, 20:54

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af asco »

Brygfar skrev:vil gerne byde ind på 2kg co2 og regulater mm., har sendt en PB :)
tjek...
esbenbjerre
Indlæg: 36
Tilmeldt: 2. okt 2017, 18:39

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af esbenbjerre »

Hvor står udstyret?
Brugeravatar
kimognicklas
Indlæg: 1961
Tilmeldt: 24. okt 2011, 23:07
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af kimognicklas »

Vil gerne købe regulator med lynkoblinger og slabge+clips for 300 pp

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Brugeravatar
kimognicklas
Indlæg: 1961
Tilmeldt: 24. okt 2011, 23:07
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af kimognicklas »

Kan det passe at der er nogle voldsomme skrammer og nogle buler på køleren? Eller er det billedet der snyder?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
asco
Indlæg: 470
Tilmeldt: 8. mar 2012, 20:54

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af asco »

desværre så blev mini regulatoren og lyn koblinger solgt i går, har bare ikke nået at rettet det til.
kimognicklas skrev:Vil gerne købe regulator med lynkoblinger og slabge+clips for 300 pp

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
asco
Indlæg: 470
Tilmeldt: 8. mar 2012, 20:54

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af asco »

Det er billederne der snyder. Den har nogle få ridser da overflade er helt chrome blank og meget følsom. den har en mindre bule på den ene side som heller ikke er voldsom og kan rettes ud, den yderkappen "kun" er en tynd metalpalde og der ikke er noget inden i eller andet der har skade.

Jeg prøve at tage et par nye billeder i aften. det er BESTEMT ikke voldesomme skrammer som du skriver og ej heller er køleren jo ny.
kimognicklas skrev:Kan det passe at der er nogle voldsomme skrammer og nogle buler på køleren? Eller er det billedet der snyder?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
asco
Indlæg: 470
Tilmeldt: 8. mar 2012, 20:54

Re: S: fadøls anlæg/udstyr/fustage mv.

Indlæg af asco »

meget af udstyret er solgt, der er kun S-kobling tilbage
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"