Grainfather 50L købes

Besvar
NicoA
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. jan 2009, 15:22

Grainfather 50L købes

Indlæg af NicoA »

Hej Alle,

Jeg søger en grainfather 50L, ønsker du derfor at komme af med en sådan fætter, så kan jeg være behjælpelig. I givet fald, så send mig en PB eller SMS tlf. 2557 6032

Hilsen Nicolai
Nicolai Arent
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 01:58
Geografisk sted: Viborg

Re: Grainfather 50L købes

Indlæg af Dntb1985 »

Jeg har desværre ikke en GF50 til salg, men kan varmt anbefale en brewzilla B60 hvis du ikke kender den. Jeg havde overvejet en G50, men valgte den fra efter at have set flere reviews med den. Jeg har en B60, og er voldsom tilfreds med den. Byggekvaliteten er noget helt andet end eks. Guten 50 liters. Den koster det halve af en G70 og kan købes i sverige. :) Hvis man altså kan undvære Bluetooth og pid algoritmen, som er det eneste jeg savner fra min grainfather g30.
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Ryanbk
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. jul 2016, 17:09

Re: Grainfather 50L købes

Indlæg af Ryanbk »

Dntb1985 skrev:Jeg har desværre ikke en GF50 til salg, men kan varmt anbefale en brewzilla B60 hvis du ikke kender den. Jeg havde overvejet en G50, men valgte den fra efter at have set flere reviews med den. Jeg har en B60, og er voldsom tilfreds med den. Byggekvaliteten er noget helt andet end eks. Guten 50 liters. Den koster det halve af en G70 og kan købes i sverige. :) Hvis man altså kan undvære Bluetooth og pid algoritmen, som er det eneste jeg savner fra min grainfather g30.
Har du evt. et link til forhandler i Sverige?
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 01:58
Geografisk sted: Viborg

Re: Grainfather 50L købes

Indlæg af Dntb1985 »

Ryanbk skrev:
Dntb1985 skrev:Jeg har desværre ikke en GF50 til salg, men kan varmt anbefale en brewzilla B60 hvis du ikke kender den. Jeg havde overvejet en G50, men valgte den fra efter at have set flere reviews med den. Jeg har en B60, og er voldsom tilfreds med den. Byggekvaliteten er noget helt andet end eks. Guten 50 liters. Den koster det halve af en G70 og kan købes i sverige. :) Hvis man altså kan undvære Bluetooth og pid algoritmen, som er det eneste jeg savner fra min grainfather g30.
Har du evt. et link til forhandler i Sverige?
Den kommer vist til salg hos jm bryg i danmark til oktober, så hold øje med dem der. :)
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"