Brooklyn øl i kbh?

Kombinering af mad og øl og omvendt.
Besvar
Christiansj
Indlæg: 231
Tilmeldt: 20. dec 2009, 13:05
Geografisk sted: København (2200)

Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af Christiansj »

Hejsa allesammen

Er der nogle der ved om der findes forretninger i kbh eller omegn der sælger Brooklyn øl (helst East india pale ale, som jeg har et kærlighedsforhold til). Kender et par barer der sælger det, men det kunne være rart at at have en forretning hvor de kunne købes.

Nogle der kender en sådan?

Mvh. Christian
Brugeravatar
Morten L
Co-Admin
Indlæg: 2429
Tilmeldt: 6. jul 2009, 21:32
Geografisk sted: 9230 Svenstrup J

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af Morten L »

Ølbutikken må være et godt bud. http://www.olbutikken.dk/

Har du været forbi dem?
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Christiansj
Indlæg: 231
Tilmeldt: 20. dec 2009, 13:05
Geografisk sted: København (2200)

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af Christiansj »

Morten L skrev:Ølbutikken må være et godt bud. http://www.olbutikken.dk/

Har du været forbi dem?

Har godt nok ikke være derinde, men har tjekket hjemmesiden og der var den ikke. Men på den anden side så er den nok et besøg værd alligevel:-).

Tak

Mvh. Christian
Brugeravatar
el_sporto
Indlæg: 267
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:46
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af el_sporto »

Jeg tror det er slut med brooklyn i forretningerne, findes vist kun i barene nu.
Mvh.
Karsten
(2650)
Meløse Bryghus
Indlæg: 172
Tilmeldt: 6. jan 2008, 05:07
Geografisk sted: Meløse

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af Meløse Bryghus »

el_sporto skrev:Jeg tror det er slut med brooklyn i forretningerne, findes vist kun i barene nu.
Nope!

Jeg købte Brooklyn øl i LIC i går. De har et fint udvalg - både af Brooklyn og af øl i almindelighed - og jeg tror såmænd der var East India Pale Ale på lager.

For dem der ikke ved det, er LIC = Lærernes Indkøbs Central. Den ligger bl.a. på Turbinevej i Herlev, og kræver principielt et medlemskort for at kunne handle der.
Medlemskortet kan være enten et decideret LIC kort, som man kan få gennem visse fagforeninger, eller et forbrugsforeningskort.
Men selvom jeg har haft min forlovedes kort med alle gange jeg har handlet der, har jeg aldrig vist det til nogen.
trilletrold
Indlæg: 7
Tilmeldt: 22. dec 2010, 14:28

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af trilletrold »

Jeg synes helt bestemt, at du skulle kikke ind i Ølbutikken. Det kunne jo være, at din kærlighed faldt på en lidt mere ”tilgængelig” øl i stedet for din Brooklyn øl, som er så svær at få fingrene i. God jagt! ;-)
Christiansj
Indlæg: 231
Tilmeldt: 20. dec 2009, 13:05
Geografisk sted: København (2200)

Re: Brooklyn øl i kbh?

Indlæg af Christiansj »

trilletrold skrev:Jeg synes helt bestemt, at du skulle kikke ind i Ølbutikken. Det kunne jo være, at din kærlighed faldt på en lidt mere ”tilgængelig” øl i stedet for din Brooklyn øl, som er så svær at få fingrene i. God jagt! ;-)
Jeg kan fortælle at de faktisk har dem i Superbest nu (Eller ihvertfald for 2 uger siden). De havde også Lager og Brown ale. Men desværre for mig, så er jeg ikke så imponeret mere... Man bliver jo mere kræsen jo flere forskellige øl man smager! Men den er nu stadig god:-)

/Christian
Besvar

Tilbage til "Mad og øl & øl i mad"