KØBES: Kegerator

Lars K
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. mar 2012, 07:16
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Lars K »

Søger stadig, og gerne i nærheden af Nordjylland.
Vangsgaard
Indlæg: 101
Tilmeldt: 3. okt 2015, 13:03
Geografisk sted: Vejen/Kolding

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Vangsgaard »

Hvis du har mod på det så kan jeg anbefale at bygge selv. Enten find et brugt køleskab eller køb et nyt - hvis det bare skal være helt simpelt er det ikke så voldsomt meget man skal bruge - og der er mange hjælpsomme indlæg herinde :-)
IMG_8565.JPG
Lars K
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. mar 2012, 07:16
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Lars K »

Vangsgaard skrev:Hvis du har mod på det så kan jeg anbefale at bygge selv. Enten find et brugt køleskab eller køb et nyt - hvis det bare skal være helt simpelt er det ikke så voldsomt meget man skal bruge - og der er mange hjælpsomme indlæg herinde :-)


Ja det kunne jeg godt, det bliver også løsningen hvis ikke jeg finder et der er til salg. Flot kegerator btw.
IMG_8565.JPG
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 01:58
Geografisk sted: Viborg

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Dntb1985 »

Lars K skrev:
Vangsgaard skrev:Hvis du har mod på det så kan jeg anbefale at bygge selv. Enten find et brugt køleskab eller køb et nyt - hvis det bare skal være helt simpelt er det ikke så voldsomt meget man skal bruge - og der er mange hjælpsomme indlæg herinde :-)


Ja det kunne jeg godt, det bliver også løsningen hvis ikke jeg finder et der er til salg. Flot kegerator btw.
IMG_8565.JPG
Jeg har et lille køleskab til salg af typen den her.

http://www.elgiganten.dk/product/hvidev ... w12e-84-cm" onclick="window.open(this.href);return false;

netop indkøbt til kegerator formålet. Ny pris 1000, du kan få det for 600. Det er kun brugt ifm. nytårsaften, ellers har det stået slukket inde på mit kontor. :) Kan sende dig billeder hvis du sender dit nummer i en privatbesked.
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Lars K
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. mar 2012, 07:16
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Lars K »

Dntb1985 skrev:
Lars K skrev:
Vangsgaard skrev:Hvis du har mod på det så kan jeg anbefale at bygge selv. Enten find et brugt køleskab eller køb et nyt - hvis det bare skal være helt simpelt er det ikke så voldsomt meget man skal bruge - og der er mange hjælpsomme indlæg herinde :-)


Ja det kunne jeg godt, det bliver også løsningen hvis ikke jeg finder et der er til salg. Flot kegerator btw.
IMG_8565.JPG
Jeg har et lille køleskab til salg af typen den her.

http://www.elgiganten.dk/product/hvidev ... w12e-84-cm" onclick="window.open(this.href);return false;

netop indkøbt til kegerator formålet. Ny pris 1000, du kan få det for 600. Det er kun brugt ifm. nytårsaften, ellers har det stået slukket inde på mit kontor. :) Kan sende dig billeder hvis du sender dit nummer i en privatbesked.
Tak for buddet, jeg tror desværre ikke der kan være 2 corneliusfade +co2 flaske i det.
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 01:58
Geografisk sted: Viborg

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Dntb1985 »

Hvad er målene på dem? For det tror jeg godt der kan. Der kan stå en gær spand på 30 i det.

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Lars K
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. mar 2012, 07:16
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Lars K »

Søger stadig..
mknudsgaard
Indlæg: 138
Tilmeldt: 6. maj 2015, 19:39
Geografisk sted: Holstebro

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af mknudsgaard »

Søger du endnu?
Sune.Pedersen
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. aug 2016, 07:58

Re: KØBES: Kegerator

Indlæg af Sune.Pedersen »

mknudsgaard skrev:Søger du endnu?
Har du noget til salg Michael? :)

højt skum
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"