(Købt) Bryganlæg købes

DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

(Købt) Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Jeg søger et brugt bryganlæg ala Brewster, Grainfarther, Bulldog Brewer mm. Pris aftales efter stand/alder og tilbehør, gerne i hovedstads området evt. sjælland, jeg boer selv i Rødovre.

Mvh. Daniel
Senest rettet af DKiefer 18. okt 2017, 00:13, rettet i alt 1 gang.
Mikle
Indlæg: 360
Tilmeldt: 16. jul 2017, 16:09
Geografisk sted: Hørsholm

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Mikle »

Hej Daniel tjek den her annonce på dba;)
Det er ikke mig som sælger det men faldt lige over den forleden;)
https://www.dba.dk/bryganlaeg-oel-brews ... 037465090/" onclick="window.open(this.href);return false;
DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Hej Mikle
Tak for svar! Jeg har faktisk været i kontakt med sælger, men vi er ikke helt enig om prisen.-) Jeg vil ikke give 4000kr for et over 2 år gammelt anlæg, da der ikke er meget der skal gå i stykker på det, før det bedrer kan betale sig at give 5000kr for et nyt.

Mvh. Daniel
Mikle
Indlæg: 360
Tilmeldt: 16. jul 2017, 16:09
Geografisk sted: Hørsholm

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Mikle »

Har selv diskuteret med sælger om prisen og endte med at han kaldtemig en idiot hehe
mhn
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. feb 2017, 16:58

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af mhn »

En ny Bulldog koster 3k. https://brygforretningen.dk/produkter/Bulldog-Brewer" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh
Morten

Den ene af to. :-) http://mortenbryg.dk
DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Mikle så langt nåde vi dog ikke i diskussionen, men han blev lidt kort fra hovedet da jeg pænt påpegede at syntes prisen var høj.

Mhn tak for svar, tænker også det bliver sådan en hvis der ikke dukker noget brugt op.-)
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 02:58
Geografisk sted: Viborg

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Dntb1985 »

Kan varmt anbefale bulldogen hvis du leder efter et billigt anlæg da det er rigtig fint til prisen. Men hvis du vil et niveau op så kan både grainfatheren eller brewster anbefales. :-)

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Fedt, tak for anbefalingen!
Thage
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 3. okt 2015, 10:37
Geografisk sted: Allerød

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Thage »

Altså hvis du alligevel skal op i 6k, kan du få denne ok billigt - der skal så lidt ekstra på, og en varmekilde, men du har en gryde for altid med mindre du skal over 2 fustager (bruger min som mæske og fået større til kog..)
https://www.maltbazaren.dk/shop/boilerm ... 1895p.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Sent from my iPhone using Tapatalk
DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Hej Thage

Tak for dit indspark, jeg vil gerne have en gryde med varmelegeme, så jeg undgår at skulle have ekstern varmekilde.
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Truntebryg »

Jeg syntes stadig ikke der er nogen der nævner Brew Monk - mener den kommer til at koste omkring 3000.

Det billigt for et 30L anlæg - kedlen er vist nok 40L og der er pumpe og hele dymen med

Billede

Billede
Thage
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 3. okt 2015, 10:37
Geografisk sted: Allerød

Bryganlæg købes

Indlæg af Thage »

DKiefer skrev:Hej Thage

Tak for dit indspark, jeg vil gerne have en gryde med varmelegeme, så jeg undgår at skulle have ekstern varmekilde.
Hvis du er frisk på lidt byggeri har brygforretningen gryder og varme til ok priser, regner med at købe der til min sparge opgradering.

Har dog ingen erfaring med all in one, men opskalering er nemmere den anden vej. Anyway som du skrev bare et input.
Tror dog man bliver glad for kval i længden uden at kende de nævnte, så ville lige lure dem fysisk hvis det var mig selv og få lidt føling med dem... ellers kan evt. Besparelse hurtig være øv...


Sent from my iPhone using Tapatalk
DKiefer
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. okt 2017, 15:03

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af DKiefer »

Har været inde og kigge Brew Monk og den spændende ud. Så vidt jeg kan se er der ikke noget køling med i pakken, så det skal man lige tænke med i prisen. Men det er også en mulighed hvis der ikke dukker noget brugt op.
Lønborg
Indlæg: 15
Tilmeldt: 27. sep 2016, 23:42

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Lønborg »

Jeg kan kun anbefale Grainfather.. Ja den er forholdsvis dyr.. Men den er også rigtig fin!! Håndværksmæssigt er der ikke til at sætte en finger på noget som helst.. Og modstrømskøleren fungerer helt i top. Køler nemt ned til 20. Der er alt med du skal bruge. Og den nye BT controller gør tingene lettere. Og man kan sagtens vælge at ha samme hands-on-experience som hvis man brygger med gryder og gas. Der er ikke noget som helst ved GF som jeg kunne ønske var lavet anderledes, måske lige at det var et 50 liters anlæg :-)
Dalmoseosebryg
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 16. nov 2015, 20:44
Geografisk sted: Højelse 4623

Re: Bryganlæg købes

Indlæg af Dalmoseosebryg »

Truntebryg skrev:Jeg syntes stadig ikke der er nogen der nævner Brew Monk - mener den kommer til at koste omkring 3000.

Det billigt for et 30L anlæg - kedlen er vist nok 40L og der er pumpe og hele dymen med

Billede

Billede
synes den ligner de Kina anlæg der for tiden svømmer ud over Europa under forskellige navne, Ace, Klarstein osv
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"