Tilt og automatisk registrering af data

Alm. Nybegynder hjælp.
Besvar
GislingeBryghus
Indlæg: 21
Tilmeldt: 16. jul 2016, 22:29

Tilt og automatisk registrering af data

Indlæg af GislingeBryghus »

Er der nogen der har succes med at opsamle data fra Tilt?
Jeg kan godt få den til at smide data over i Google Drev, ved at fjerne flueben, og sætte flueben igen i appen.
Men jeg kan ikke få den til at gøre det automatisk.
Bruger en Iphone 5.
Nogen der har erfaringer?
Kim
clucking
Indlæg: 166
Tilmeldt: 29. mar 2008, 19:50

Re: Tilt og automatisk registrering af data

Indlæg af clucking »

GislingeBryghus skrev:Er der nogen der har succes med at opsamle data fra Tilt?
Jeg kan godt få den til at smide data over i Google Drev, ved at fjerne flueben, og sætte flueben igen i appen.
Men jeg kan ikke få den til at gøre det automatisk.
Bruger en Iphone 5.
Nogen der har erfaringer?
Kim
Ja - jeg har nu kørt to bryg med automatisk upload.
Og du har din iPhone til konstant at være tændt nær din tilt og med konstant forbindelse til tilt og nettet - og med tilt app åben?
GislingeBryghus
Indlæg: 21
Tilmeldt: 16. jul 2016, 22:29

Re: Tilt og automatisk registrering af data

Indlæg af GislingeBryghus »

Ja, det har jeg.
appen har to "sider" en, hvor den kun viser målingerne, og siden hvor man sætter den op, og nederst er det samme billede med målingerne.
Efter et stykke tid, bliver appen med målingerne helt hvid, Går man på siden med målinger er den helt hvid.
Når nu du siger, at det virker, så må jeg gå ud fra, at det er et iphone problem.
Jeg må prøve med en anden Iphone, eller købe en lille tablet.
clucking
Indlæg: 166
Tilmeldt: 29. mar 2008, 19:50

Re: Tilt og automatisk registrering af data

Indlæg af clucking »

GislingeBryghus skrev:Ja, det har jeg.
appen har to "sider" en, hvor den kun viser målingerne, og siden hvor man sætter den op, og nederst er det samme billede med målingerne.
Efter et stykke tid, bliver appen med målingerne helt hvid, Går man på siden med målinger er den helt hvid.
Når nu du siger, at det virker, så må jeg gå ud fra, at det er et iphone problem.
Jeg må prøve med en anden Iphone, eller købe en lille tablet.
Helt fint. Til info har jeg haft en iPad 3 stående. Det er sket et par gange at upload er stoppet - så har jeg blot startet det igen jf. instruktion i den mail du modtager ved første uplaod. Nok mest et internt netværksproblem hos mig - for langt mellem ipad og router.
Besvar

Tilbage til "Hjælp til at komme igang."