NEDSAT NEDSAT = 2500 kr. komplet brygudstyr fra Brewferm

Besvar
eelkewijnsma
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. maj 2018, 16:53

NEDSAT NEDSAT = 2500 kr. komplet brygudstyr fra Brewferm

Indlæg af eelkewijnsma »

Komplet brygudstyr sælges i KRUSÅ, bestående af elektrisk el-kedel fra Brewferm, en ekstra 30 liters gryde til komfuret med hane, en rustfri maltmølle, en pladekøler til urtnedkøling, en 30 liters lautertun med filter til mæskning, en 2 liters cylinder til urtstarter, et flasketræ med flaskeskyller og omkring 150 halv-liters flasker, en kapselpåsætter inkl. flere hundrede kapsler, forskelligt måleudstyr, herunder en digital måler og hydrometer, 3 stk. 32 liters gærtanke inkl. gærlåse, 1 stor brygske, en urtilter og diverse rengøringsartikler og humleposer.

Sælges samlet til 2500 kr.

Skriv til mig, for at få billeder af udstyret.
Senest rettet af eelkewijnsma 23. maj 2018, 09:26, rettet i alt 2 gange.
MKM
Indlæg: 14
Tilmeldt: 24. okt 2017, 11:14

Re: Sælges komplet brygudstyr fra Brewferm

Indlæg af MKM »

eelkewijnsma skrev:Komplet brygudstyr, bestående af elektrisk el-kedel fra Brewferm, en rustfri maltmølle, en pladekøler til urtnedkøling, en 30 liters lautertun med filter til mæskning, en 2 liters cylinder til urtstarter, et flasketræ med flaskeskyller og omkring 150 halv-liters flasker, en kapselpåsætter inkl. flere hundrede kapsler, forskelligt måleudstyr, herunder en digital måler og hydrometer, 3 stk. 32 liters gærtanke inkl. gærlåse, 1 stor brygske, en urtilter og diverse rengøringsartikler og humleposer.

Sælges samlet til 3000 kr.

Skriv til mig, for at få billeder af udstyret.
Hej, vil du ikke sende nogle billeder i en pm?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ChristianDP
Indlæg: 53
Tilmeldt: 15. dec 2017, 12:02

Re: Sælges komplet brygudstyr fra Brewferm

Indlæg af ChristianDP »

Hej.

Vil gerne se billeder. Hvor befinder det sig? Kunne godt være interesseret i maltmøllen.
eelkewijnsma
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. maj 2018, 16:53

Re: Sælges komplet brygudstyr fra Brewferm

Indlæg af eelkewijnsma »

Til interesserede, så send mig en mail på: eelkewijnsma38@gmail.com, så sender jeg billederne.

idet jeg ikke kan finde ud af, at uploade billeder på den her hjemmeside.

Ps. Jeg sælger kun samlet.
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"