Pumpefilter brew monk

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.
Besvar
jvels
Indlæg: 18
Tilmeldt: 3. maj 2006, 21:25
Geografisk sted: Hobro
Kontakt:

Pumpefilter brew monk

Indlæg af jvels »

Hej

Er er nogle der har et bud på et filter man kan brug i hullet i bunden til pumpen?

Har lige haft den fra hinanden for at rense pumpen fordi der var kommet lidt malt i pumpen :-/

/Jesper
Efel
Indlæg: 31
Tilmeldt: 4. mar 2018, 09:40
Geografisk sted: Ringsted

Re: Pumpefilter brew monk

Indlæg af Efel »

På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Efel
Indlæg: 31
Tilmeldt: 4. mar 2018, 09:40
Geografisk sted: Ringsted

Re: Pumpefilter brew monk

Indlæg af Efel »

På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Per
Indlæg: 338
Tilmeldt: 29. jan 2018, 20:06
Geografisk sted: Rønnede

Re: Pumpefilter brew monk

Indlæg af Per »

jvels skrev:Hej

Er er nogle der har et bud på et filter man kan brug i hullet i bunden til pumpen?

Har lige haft den fra hinanden for at rense pumpen fordi der var kommet lidt malt i pumpen :-/

/Jesper
Jeg har efterhånden brygget 25 batch på min Brew Monk, og har kun haft problemet én gang. 25 gr. Amarillo pellets direkte i urten uden humlesok/-filter, - det duer bare ikke.

Men ja, trub mv. kan selvfølgelig i nogle tilfælde give problemer, jeg har som sagt kun oplevet det den ene gang. Og jeg gør det aldrig mere ;-)

Mvh. Per.
skott
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. jan 2011, 13:16
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Pumpefilter brew monk

Indlæg af skott »

Efel skrev:På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Bundfilteret til Brewster Beacon kan købes her: https://www.hjemmebryggeren.dk/brygudst ... ter-beacon
Der er så vidt jeg ved 20% rabat resten af weekenden...

/Skott
Per
Indlæg: 338
Tilmeldt: 29. jan 2018, 20:06
Geografisk sted: Rønnede

Re: Pumpefilter brew monk

Indlæg af Per »

skott skrev:
Efel skrev:På brewster Beacon sidder der et stort filter der dækker hele bunden. Jeg har ikke på 10 bryg haft problemer med mæsk i pumpen. Måske du kan få fat i et sådant.
Bundfilteret til Brewster Beacon kan købes her: https://www.hjemmebryggeren.dk/brygudst ... ter-beacon
Der er så vidt jeg ved 20% rabat resten af weekenden...

/Skott
Vær dog opmærksom på at der er hane i bunden af en BrewMonk, så det er ikke sikkert at bundfilteret fra Beacon kan være der.

Mvh. Per.
Besvar

Tilbage til "Udstyr"