Haandbryggerstanden 2012

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Brugeravatar
PeterF
Indlæg: 196
Tilmeldt: 8. feb 2007, 00:30
Geografisk sted: Aalborg (Gistrup)
Kontakt:

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af PeterF »

Hejsa!

Jeg havde lige overset tidsfristen på denne, men jeg vil da gerne byde ind med at vi selvfølgelig kommer nogle stykker fra Aalborg igen i år. Jeg ved med sikkerhed, at vi er tre, der følges ad indtil videre, men det skulle komme bag på mig, hvis ikke der kommer flere med :-)

Som aktivitetsnar i Aalborg Haandbryggerlaug vil jeg med et snuptag straks udsende en mail med en lille reminder til folk, og håber så på at vi ikke bliver afvist blot fordi vi overskrider datoen.

Jeg glæder mig i hvert fald til en forhåbentlig god oplevelse, for det har det i hvert fald været de sidste to år!
Peter Fly
Grainfather siden 2017. Før det 3 x el-gryder, 55 L ombygget feltkomfur, 70 L stålgryde, 2 x gruekedler.
Startede i 2006 og stopper nok ikke lige med det samme ;-)


Bestil min plakat med øl-stilarter på:
http://www.GistrupBryghus.dk
Jonas
Indlæg: 203
Tilmeldt: 20. mar 2007, 15:51
Geografisk sted: Sorgenfri
Kontakt:

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af Jonas »

Ifølge Mette Radza fra festivalkomiteen bliver der plads til os - hun er dog på vej til Belgien og derfor næppe kontaktbar :-)

Måske er det den stand der hedder HB Bryg???
Jonas, Bryggeren på Kronebakken
http://www.kronebryg.dk
Brugeravatar
Morten L
Co-Admin
Indlæg: 2429
Tilmeldt: 6. jul 2009, 22:32
Geografisk sted: 9230 Svenstrup J

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af Morten L »

Jonas skrev:Ifølge Mette Radza fra festivalkomiteen bliver der plads til os - hun er dog på vej til Belgien og derfor næppe kontaktbar :-)

Måske er det den stand der hedder HB Bryg???
HB Bryg er et bryggeri fra Holbæk :-)
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Humlejægeren
Co-Admin
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 7. jan 2011, 19:50
Geografisk sted: Horsens (Brædstrup)

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af Humlejægeren »

Har fået udgang til alle dagen trosdag til søndag af konen YES YES!!
Senest rettet af Humlejægeren 24. feb 2012, 13:09, rettet i alt 1 gang.
Brew Strong
Nikolaj
Meløse Bryghus
Indlæg: 172
Tilmeldt: 6. jan 2008, 05:07
Geografisk sted: Meløse

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af Meløse Bryghus »

Kære alle,

På grund af travlhed med ølsmagninger på ØL baren i morgen, vil det næste planlægningsmøde først finde sted lørdag den 3. marts kl. 16:15.
Jeg beklager hvis det kommer på plads af jeres planlægning, men det må i leve med.

Og ja, jeg kan bekræfte at der vil være en standplads til Haandbryggerne på festivalen, men hvilken er ikke fastlagt endnu.

NB! Jeg tager stadig i mod tilmeldinger på: haandbryggerstanden2012@skifreak.dk
Humlejægeren
Co-Admin
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 7. jan 2011, 19:50
Geografisk sted: Horsens (Brædstrup)

Re: Haandbryggerstanden 2012

Indlæg af Humlejægeren »

Har nu smagt min egen øl der skal med på haandbryggestanden, ville være sikke på at den kunne drikkes og det kan den;-) Glæder mig mega meget til at smage jeres øl der skal med og til at høre hvad andre syndes om min... Håber alle fra forumet der skal der over komme forbi vores egen stand og smager noget af det mest spændene øl jeg længe har høret om...
Brew Strong
Nikolaj
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"