klumpet idophor???

Rengøring, rensning, vask,
Besvar
Brugeravatar
kimognicklas
Indlæg: 1961
Tilmeldt: 25. okt 2011, 00:07
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

klumpet idophor???

Indlæg af kimognicklas »

Nu er jeg lige gået i gang med at brygge og kan så se at min idophor er MEGET klumpet!! Hvad gør jeg? Er der andre der har været ude for det? Det vil slet ikke rigtigt opløses. Det er en jeg lige har modtaget fra lund, for kort tid siden... Kan jeg bruge det alligevel?
Brugeravatar
kimognicklas
Indlæg: 1961
Tilmeldt: 25. okt 2011, 00:07
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Re: klumpet idophor???

Indlæg af kimognicklas »

ingen der har noget input? nu bruger jeg det og håber så at det virker :o/
Brugeravatar
BoA1967
Indlæg: 322
Tilmeldt: 31. okt 2011, 10:29
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af BoA1967 »

Jeg har også haft idophor, som klumper. Ryst flasken godt, inden du opløser det, og bland det godt rundt i vand. Så skulle det gerne være i orden. Ellers må tage en sludder med Torben,..

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Tid kæler for det komplekse!
Christian Bonde
Indlæg: 394
Tilmeldt: 31. aug 2010, 22:10
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: klumpet idophor???

Indlæg af Christian Bonde »

bestilte en flaske fra samme sted for et år siden... også fuld af klumper og uopløslig.... smid gerne lige feedback her hvis du snakker med ham.

Bestilte en anden flaske fra Braouwland, der var intet galt.

Jeg har desuden lagt mærke til at joden der klumper ikke mister farven uanset en uges åben kontakt i en spand.
Brugeravatar
kimognicklas
Indlæg: 1961
Tilmeldt: 25. okt 2011, 00:07
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Re: klumpet idophor???

Indlæg af kimognicklas »

Jeg har snakket med ham. Han sagde at han havde skiftet leverandør, og at der ikke skulle være klumper i den jeg havde købt. Han havde haft problemer med idophoren fra den tidligere leverandør, derfor havde han skiftet. Han sagde at jeg, næste gang jeg bestilte noget skulle skrive at jeg havde en ny flaske tilgode. Jeg vil da kraftigt opfordre til at kontakte ham og fortælle det.
Besvar

Tilbage til "Sanitet"