Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Besvar
stand2016
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. dec 2015, 22:29

Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af stand2016 »

Hej alle i ædle håndbryggere !

Efter at vi gennem længere tid har måtte trækkes med det lette juleøl er det nu på tide at vi finder vores største kreative evner frem.

Kort og godt - DØE holder ølfestival d. 19, 20 og 21 maj og vi er igen inviteret til at komme og servere vores spændende og varierede øl.

Vi har fået tildelt stand C-07 der er en hjørne stand pænt fremme i hallen i rækken over mod haven.

Tilmelding til at deltage i håndbryggerstanden sker ved at udfylde formularen på dette link.

https://docs.google.com/forms/d/1q1phy5 ... _form_link

Tilmeldingen bliver sendt direkte til standens ølminister når du sender den.

Til almindelig info kan oplyses at:

Man skal tilmelde sig med mindst 1 øl.

Alt øl skal være på Cornelius fade.

Det nødvendige udstyr til udskænkning er tilstede på standen.

Der tildeles 1 udstiller armbånd per tilmeldt håndbrygger.

Alle der ønsker at deltage skal indsende en tilmelding og der må kun tilmeldes en brygger pr. formular.

Øllet man deltager med er som udgangspunkt standens og skal være til rådighed under hele festivalen.

Man skal deltage i mindst en stand vagt i løbet af festivalen. Man er på vagt sammen med sin egen øl men ens øl kan også være på hanen når man ikke er på vagt.

Standen sættes op onsdag d. 18 og tages ned søndag d. 22

Håndbryggerstandens junta holder planlægningsmøder hos Maltbazaren i Rødovre og der kommer en indbyddelse her på tråden så man kan deltage i planlægningen hvis man ønsker det.

Ølministeren, Henrik Lyksborg kan kontaktes på haandbrygstanden2016@gmail.com hvis man har spørgsmål.

Og husk - der er en første gang til alt.... du skal ikke holde dig tilbage bare fordi du er nybegynder.

Højt skum - Ølministeren.
Dalmoseosebryg
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 16. nov 2015, 20:44
Geografisk sted: Højelse 4623

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af Dalmoseosebryg »

Og så er det at den uvidende gerne vil vide hvor det så holdes henne?
StevenN
Indlæg: 478
Tilmeldt: 15. nov 2014, 16:32
Geografisk sted: Lundby

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af StevenN »

lyder vildt fede bare surt jeg ikke har de fade man skal bruge er der en der vil låne mig et til det :) jeg kommer fra lundby ved næstved
Øl skal nydes og brygges med kærlighed :-)
søreno
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 13. nov 2010, 14:18
Geografisk sted: Thisted

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af søreno »

Dalmoseosebryg skrev:Og så er det at den uvidende gerne vil vide hvor det så holdes henne?
http://www.ale.dk/index.php?id=715" onclick="window.open(this.href);return false;

VH
Søren
Brugeravatar
Sidor
Indlæg: 209
Tilmeldt: 18. jan 2015, 20:12
Geografisk sted: Sakskøbing, Lolland :-)

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af Sidor »

Hvis man tilmelder sig med en øl :-) hvilken mængde skal man så kunne levere ? I info står der de skal være på Cornelius fade men er det et eller flere fade ? Når man får tildelt vagt har man så selv indflydelse på hvornår vagten er (spørg grundet mine arbejdstider på mit "betalende" job) :-)

Syntes det lyder rigtig spændende :-)

MVH
Sidor
___________________________________________
Øl smager jo godt og så krummer det ikke i sengen
http://www.sidor.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af Truntebryg »

StevenN skrev:lyder vildt fede bare surt jeg ikke har de fade man skal bruge er der en der vil låne mig et til det :) jeg kommer fra lundby ved næstved
Lav du bare 20L øl - det skal nok komme på fad ;-)
StevenN
Indlæg: 478
Tilmeldt: 15. nov 2014, 16:32
Geografisk sted: Lundby

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af StevenN »

okay men det skal jo også kaboneres kan vel ikke stå og hælde det på fad der oppe har en ipa jeg vil komme med
Øl skal nydes og brygges med kærlighed :-)
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af Truntebryg »

Jeg overvejer også at deltage, men det er jo først til Maj. Jeg håber på nogle tomme fade til den tid, så hvis du ikke finder nogle tættere på - så må vi lige snakke sammen.
morfmir
Indlæg: 676
Tilmeldt: 16. dec 2008, 22:55
Geografisk sted: Mørkøv

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af morfmir »

Sidor skrev:Hvis man tilmelder sig med en øl :-) hvilken mængde skal man så kunne levere ? I info står der de skal være på Cornelius fade men er det et eller flere fade ? Når man får tildelt vagt har man så selv indflydelse på hvornår vagten er (spørg grundet mine arbejdstider på mit "betalende" job) :-)

Syntes det lyder rigtig spændende :-)

MVH
Sidor
Som medlem af øljuntaen tillader jeg mig at svarer. Man levere som udgangspunkt en stor cornelius fustage med sit øl. Det vil sige ca. 20 liter. Vi har udstyr til at servere både fra fade med pin og ball koblinger.
Man ønsker hvornår man vil på vagt og det plejer at gå op så man kommet på vagt som man ønsker. Især hvis man er arbejdsramt nogle af dagene tager vi hensyn til det når vi lægger vagtplanen.
Jeg har også et par fade jeg gerne låner ud til formålet. Skriv PM hvis der er nogle som gerne vil med men som ikke har cornelius i forvejen.

Hilsen
Thomas
---
Imod tåber kæmper selv guder forgæves
StevenN
Indlæg: 478
Tilmeldt: 15. nov 2014, 16:32
Geografisk sted: Lundby

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af StevenN »

truntebryg kan du ikke lige smide en pb så kan vi to jo altid stille om med to bryg vis det er stor hjælp du giver mig
Øl skal nydes og brygges med kærlighed :-)
Brugeravatar
Sidor
Indlæg: 209
Tilmeldt: 18. jan 2015, 20:12
Geografisk sted: Sakskøbing, Lolland :-)

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af Sidor »

[THUMBS UP SIGN]

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
___________________________________________
Øl smager jo godt og så krummer det ikke i sengen
http://www.sidor.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
frimester
Indlæg: 49
Tilmeldt: 31. dec 2014, 07:39
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af frimester »

søreno skrev:
Dalmoseosebryg skrev:Og så er det at den uvidende gerne vil vide hvor det så holdes henne?
http://www.ale.dk/index.php?id=715" onclick="window.open(this.href);return false;

VH
Søren
Lokomotivværkstedet - fedt sted!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
RobotNinja
Indlæg: 23
Tilmeldt: 4. feb 2015, 15:20
Geografisk sted: Brønshøj
Kontakt:

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af RobotNinja »

Et nysgerrigt spørgsmål hvornår får man / vi at vide om man har fået en plads i standen eller ej?
https://www.facebook.com/sharktorbrewing" onclick="window.open(this.href);return false;
stand2016
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. dec 2015, 22:29

Re: Håndbryg på ølfestivalen - tilmeld dig nu !!

Indlæg af stand2016 »

RobotNinja skrev:Et nysgerrigt spørgsmål hvornår får man / vi at vide om man har fået en plads i standen eller ej?
Som udgangspunkt er der plads til dem der tilmelder sig. Så hvis tilmeldingen stadig er åben og du udfylder formulare så er du med.

Højt skum
Henrik - Ølminister
Besvar

Tilbage til "Øl-Festival"