Brygger/lærling

Kom i lære som brygger for en dag.
Besvar
Dennis
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. jan 2016, 18:10

Brygger/lærling

Indlæg af Dennis »

Hej Alle! Jeg er helt ny på dette forum, jeg er blevet meget interesseret i at kunne brygge mit eget øl, Og er først på et stadie hvor jeg læser om ølbrygningens mange facetter , jeg har købt lidt udstyr og kunne godt tænke mig at se hvordan hele processen foregår. Derfor vil det være rigtig fint hvis jeg kunne være lærling for en dag. Gerne i Aalborg/ Vestbjerg området men jeg vil godt køre lidt for at lære noget om ølbrygning og udstyr. Vh Dennis.
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: Brygger/lærling

Indlæg af Truntebryg »

Ja så er St Merløse jo nok udelukket ;-)

Men der mange bryggere omkring Ålborg.
Holger
Indlæg: 339
Tilmeldt: 2. aug 2012, 11:28
Geografisk sted: Aalborg (Gug)
Kontakt:

Re: Brygger/lærling

Indlæg af Holger »

Dennis skrev:Hej Alle! Jeg er helt ny på dette forum, jeg er blevet meget interesseret i at kunne brygge mit eget øl, Og er først på et stadie hvor jeg læser om ølbrygningens mange facetter , jeg har købt lidt udstyr og kunne godt tænke mig at se hvordan hele processen foregår. Derfor vil det være rigtig fint hvis jeg kunne være lærling for en dag. Gerne i Aalborg/ Vestbjerg området men jeg vil godt køre lidt for at lære noget om ølbrygning og udstyr. Vh Dennis.
Hej Dennis.
Vi kunne måske godt finde ud af, at du kunne kigge forbi mig en tur, næste gang jeg skal have et bryg sat over. Jeg bor lidt udenfor Aalborg
Hellhound.dk
Brugeravatar
ThomasM
Indlæg: 200
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:09
Geografisk sted: Nordjylland, ulsted

Re: Brygger/lærling

Indlæg af ThomasM »

Som det er nu brygger jeg på lørdag, og du er velkommen til at kigge fordi ulsted. Send en pm med hvis du er interesseret.
/Thomas
Dennis
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. jan 2016, 18:10

Re: Brygger/lærling

Indlæg af Dennis »

Hej Tak for jeres hurtige svar! Thomas jeg vil gerne tage imod dit tilbud vha lørdag, har sendt pm, Holger hvis du vil sige til når du brygger står jeg på spring. Hold da op det er ellers nogle flinke folk de bryggere, det må være det øl der gør noget godt.
Thage
Indlæg: 1442
Tilmeldt: 3. okt 2015, 09:37
Geografisk sted: Allerød

Re: Brygger/lærling

Indlæg af Thage »

Dennis skrev:Hej Tak for jeres hurtige svar! Thomas jeg vil gerne tage imod dit tilbud vha lørdag, har sendt pm, Holger hvis du vil sige til når du brygger står jeg på spring. Hold da op det er ellers nogle flinke folk de bryggere, det må være det øl der gør noget godt.
Naturmedicin - tommelfinger op


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
ThomasM
Indlæg: 200
Tilmeldt: 5. feb 2014, 19:09
Geografisk sted: Nordjylland, ulsted

Re: Brygger/lærling

Indlæg af ThomasM »

Fik ikke nogen besked men har sendt dig en.
/Thomas
Besvar

Tilbage til "Brygger/Lærling"