Braumeister 20L SOLGT

Besvar
elkjr

Braumeister 20L SOLGT

Indlæg af elkjr »

er købt før Jul 2011 - har brygget 6 bryg - vasket og renset efter hvert bryg - ingen buler/ridser

sælges pga. dårligt helbred og . . det jeg vil brygge i fremtiden, brygges i et Middelalderbryg Laug

Pris med : spiralkøler-rengøringssæt-maltske-gæringsbeholder og Crankenstein 2valse med plade og tragt. . . . 8000,-kr

elkjr
Ringsted,MidtSjælland
Senest rettet af elkjr 16. mar 2012, 10:27, rettet i alt 5 gange.
elkjr

Re: BRAUMEISTER 20 L med diverse tibehør

Indlæg af elkjr »

det ser ud til at der er ingen der har brug for en Braumeister 20 L . . så sætter vi den i kælderen, . . så kan den få lov at samle støv der . ;o)
elkjr

Re: BRAUMEISTER 20 L med diverse tibehør

Indlæg af elkjr »

det var/er min dårlige/underlige mangel på humor - sætter Braumeister i kælderen da den fylder op i køkkenet, . . .er ABSOLUT stadigvæk til salg
Vakker
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. jan 2011, 22:00
Geografisk sted: Frederikshavn

BRAUMEISTER 20 L med diverse tibehør

Indlæg af Vakker »

Du sælger da slet ikke noget med den attitude.
Med Venlig Hilsen
Anders Hansen
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: BRAUMEISTER 20 L med diverse tibehør

Indlæg af Truntebryg »

Altså mit umiddelbare gæt, er at der er langt imellem salg af sådanne - forholdsvis - dyre anlæg. Mange starter jo gerne op med biligere udstyr, for ligesom - at prøve hobbyen - inden de store investeringer.

Selvfølgelig er der nogle der starter springet, med det ultimative anlæg (som du selv) - men men lad nu snakken kører blandt medbryggerne, så er der måske en der lige mangler ... en Braumeister.
Brugeravatar
maseol
Indlæg: 342
Tilmeldt: 10. feb 2010, 09:15
Geografisk sted: Nivå - Nordsjælland

Re: BRAUMEISTER 20 L

Indlæg af maseol »

og det skal sælges samlet?
Bryg hilsner
Thomas

Two beers or not two beers....that's the question
elkjr

Re: BRAUMEISTER 20 L

Indlæg af elkjr »

Tja sælges helst samlet . .. .men gi et bud . . har 3 meget seriøse bud fra Skåne . (.8000 - 8500,- danske ) som svarer tilbage her i week-enden
de andre bud jeg har fået er : 7000,- for Braumeisteren (uden ekstarudstyr + 1200, - for maltmøllen
Senest rettet af elkjr 16. mar 2012, 09:07, rettet i alt 5 gange.
Brugeravatar
dosser
Indlæg: 599
Tilmeldt: 10. nov 2010, 12:46
Geografisk sted: Løgumkloster
Kontakt:

Re: BRAUMEISTER 20 L

Indlæg af dosser »

elkjr skrev:ja sælges samlet . . har 3 meget seriøse bud fra Skåne . (.8000,- danske + Øresundsbillet og diesel ) som svarer tilbage her i week-enden
Ikke for at ødelægge glæden ved at den måske er solgt, men sørg for at du får pengene, billet og dieselpenge inden du kører til Skåne og aflevere den, og lad være med at tage en check hvor beløbet er for stort og du lige skal sende overskuddet retur, for den slags svindel er der en del af indenfor køb og salg.
En pengeoverførsel kan de ikke snyde med, såvidt jeg ved, men en check kan sagtens være dækningsløs, ikke engang din egen bank kan oplyse om der er dækning på den før der er gået flere uger.
Og selvom de udbetaler til dig, kan de forlange deres penge tilbage hvis ikke de får dem fra udstederen.
BAGER BRYG
Brygges i det gamle bageri og nydes i "BAGERIET" i Øster Højst.
Det er opbygget på fuldstændigt egoistiske tanker, kun med øje for personlig nydelse
elkjr

Re: BRAUMEISTER 20 L

Indlæg af elkjr »

. .har 3 bud ... er ikke det samme som solgt . . .men tusind tak for de gode råd
elkjr

Re: BRAUMEISTER 20 L

Indlæg af elkjr »

maseol skrev:og det skal sælges samlet?
hva skal du bruge . . gi et bud . .intet er umuligt
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"