Udstyr fra Vinmager.dk

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

Hej folkens,

Er der nogen der for nyligt har bestilt udstyr eller andet fra vinmager.dk ?

Jeg har bestil flere ting for snart 3 uger siden, men ingen varer eller status fået... De svarer ikke på deres mail, og telefon nummer eksisterer ikke længere..

Men pengene har de hævet og modtaget... Er der nogen der måske har et andet kontakt nummer til pågældende forhandler?

EDIT:
Jeg har talt med Bent fra Vinmager.dk og der skulle være styr på sagerne.

Se her:
http://www.haandbrygforum.dk/viewtopic. ... 727#p51727

EDIT 2:
Så er varerne modtaget med pakke posten :)
Senest rettet af SvendTT 21. mar 2013, 16:49, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
BeerMan
Indlæg: 508
Tilmeldt: 2. jul 2009, 08:06
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af BeerMan »

Umiddelbart lyder set som om du bare skal annullere ordren og kontakte din bank og bede dem føre pengene tilbage !
Duff beer for me Duff beer for you, Ill have a duff you have one too.
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af admin »

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php? ... bmit=S%F8g" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh.
Jens
Øl og sol er livet....

http://www.fribryg.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.dk/fribryg" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

Har prøvet alle numre jeg kan finde via DK-Hostmaster samt CVR registeret... uden held..

Gætter på at, jeg må kontakte banken i morgen
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Sv: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af admin »

Har du tjekket om der er flere tlf'er på adressen. På krak

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
Mvh.
Jens
Øl og sol er livet....

http://www.fribryg.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.dk/fribryg" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

admin skrev:Har du tjekket om der er flere tlf'er på adressen. På krak
Så langt har jeg faktisk ikke lige tænkt... kigger på det :)
DanGJensen
Indlæg: 381
Tilmeldt: 23. dec 2010, 11:04
Geografisk sted: Hirtshals(Nordjylland)

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af DanGJensen »

Jeg kan nikke genkendende til problemet. Min fader og jeg bestilte en pumpe for et stykke tid siden der, pengene var overført der skete intet i 4 uger men til sidst lykkedes det at få fat i ham hvor han så forklarer den er i restordre. Fair nok, vi venter yderligere i omkring 2 uger hvor vi stadig intet har hørt, igen forsøger vi at kontakte ham, igen ret svært overhovedet at fat kontakt. Nu får vi så advide han havde glemt det og han nok skulle sørge for at få den sendt asap. Der går igen 2 uger, stadig intet, vi ringer igen og nu siger han så det bliver sendt idag (dvs den dag vi snakker med ham) og langt om længe får vi så pumpen.

Og for det ikke skal være løgn bliver min fader ringet op ca 4-5 måneder senere hvor han siger at han ikke kan se vi har betalt for pumpen... efter lidt frem og tilbage og dokumentation fra banken godtager han dog det.

Alt i alt - første og sidste gang vi handler der.
http://www.pronetic.dk - Værdiskabende IT-infrastruktur til det danske erhvervsliv!
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

Så har jeg talt med Bent fra Vinmager.dk efter han sendte mig en mail, der er kommet styr på sagerne.

En venlig medbrygger her på forum tog personligt fat i Bent og bad ham tage kontakt til mig.

Grunden til jeg ikke har modtaget mine varer endnu, er fordi de er blevet væk hos PostDanmark (ikke første gang jeg oplever det). I det mine varer blev sendt som MaxiBrev, var der ikke noget Track & Trace nummer.

Bent fra Vinmager.dk har lovet mig i dag at mine varer bliver sendt påny, denne gang som en pakke.

Tak til hvem end det var der tog fat i Bent :)
Brugeravatar
BeerMan
Indlæg: 508
Tilmeldt: 2. jul 2009, 08:06
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af BeerMan »

SvendTT skrev:Så har jeg talt med Bent fra Vinmager.dk efter han sendte mig en mail, der er kommet styr på sagerne.

En venlig medbrygger her på forum tog personligt fat i Bent og bad ham tage kontakt til mig.

Grunden til jeg ikke har modtaget mine varer endnu, er fordi de er blevet væk hos PostDanmark (ikke første gang jeg oplever det). I det mine varer blev sendt som MaxiBrev, var der ikke noget Track & Trace nummer.

Bent fra Vinmager.dk har lovet mig i dag at mine varer bliver sendt påny, denne gang som en pakke.

Tak til hvem end det var der tog fat i Bent :)
Ked af at sige det, men udfra hvad der bliver sagt i tråden om service, eller rettere manglende og hvor svær han var at komme i kontakt med, så har du fået en sang fra de varme lande !
Det er sjovt nok først når sådan noget her bliver postet på et forum at der bliver taget action !
Jeg har aldrig handlet der, og kommer nok aldrig til det !
Duff beer for me Duff beer for you, Ill have a duff you have one too.
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

BeerMan skrev:
SvendTT skrev:Så har jeg talt med Bent fra Vinmager.dk efter han sendte mig en mail, der er kommet styr på sagerne.

En venlig medbrygger her på forum tog personligt fat i Bent og bad ham tage kontakt til mig.

Grunden til jeg ikke har modtaget mine varer endnu, er fordi de er blevet væk hos PostDanmark (ikke første gang jeg oplever det). I det mine varer blev sendt som MaxiBrev, var der ikke noget Track & Trace nummer.

Bent fra Vinmager.dk har lovet mig i dag at mine varer bliver sendt påny, denne gang som en pakke.

Tak til hvem end det var der tog fat i Bent :)
Ked af at sige det, men udfra hvad der bliver sagt i tråden om service, eller rettere manglende og hvor svær han var at komme i kontakt med, så har du fået en sang fra de varme lande !
Det er sjovt nok først når sådan noget her bliver postet på et forum at der bliver taget action !
Jeg har aldrig handlet der, og kommer nok aldrig til det !
Nu er det første gang jeg handler der, og må indrømme det ikke er den mest positive oplevelse jeg har haft... om det er en "sang" eller rent faktisk noget han vil gøre noget ved, er jeg ikke sikker på. Det må tiden vel vise?

Inden jeg handler på nettet, undersøger jeg altid forhandleren først. Vinmager.dk er sjovt nok ofte er nævnt på dette forum, men ingen negativ omtale(?) og derfor gik jeg egentlig ud fra at alt var som det skulle være.

Fra mit vedkommende skal de hvertfald have chancen til levere mine varer, så må vi se om jeg får dem inden weekenden (som han lovede) eller om de kommer om en måned eller to :)
Brugeravatar
Krogh
Indlæg: 634
Tilmeldt: 1. mar 2013, 20:19
Geografisk sted: Aabybro, Ryaa
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af Krogh »

Ingen forhandler med respekt for sig selv, hæver beløbet på ens konto FØR varen er sendt og det kan kaldes en DONE DEAL.

Har taget et kig på hjemmesiden og umiddelbart efter førstehåndsindtryk vil jeg ikke bruge mit kreditkort der.
Det baserer jeg på hjemmesidens opbygning, logo (sjovt nok), software brugt som shop (prestashop) og udseende der efter, ja og generelt manglende information omkring siden hos TrustPilot.
Hvad dette betyder for mig og som hobby programmør og hjemmeside designer, er det et NO GO.

Det er da fint nok at han forsøger at rette op på fejlen ved at tage kontakt til dig osv, men det er jo ligesom lidt for sent, men thumbs up for ham der har taget personlig kontakt til ham, bare røv det er det der skal til...
Hans service er i bund, man kan ikke komme i kontakt med personen, undskyldninger på undskyldninger og ingen positive historier fra shoppen, kun negative...
Jeg mener... Kører man en shop så kører man en shop... Har man begrænset tid til at håndtere kunder og service for shoppen, så skal det sku da beskrives på siden så de er informeret!

Prestashop er et gratis webshop system alle kan installere hvis de har et domæne. Der er ikke noget i vejen med e-commerce softwaren, men det tager INGEN tid at få det til at se ud af bare en lille præsentabel hjemmeside.

Anyways, har ingen kendskab til hjemmesiden, dette er mere baseret på min erfaring som bruger og hjemmeside designer/programmør.
Jacob Krogh
DanGJensen
Indlæg: 381
Tilmeldt: 23. dec 2010, 11:04
Geografisk sted: Hirtshals(Nordjylland)

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af DanGJensen »

Krogh skrev:Ingen forhandler med respekt for sig selv, hæver beløbet på ens konto FØR varen er sendt og det kan kaldes en DONE DEAL.
Det er faktisk ulovligt jf. købeloven, at trække beløbet FØR man har sendt varen, og det kan jeg forstå skete både i mit tilfælde og i trådstarters tilfælde. Igen første og sidste gang jeg handlede der, holder mig til Lund og Vejers.
http://www.pronetic.dk - Værdiskabende IT-infrastruktur til det danske erhvervsliv!
Brugeravatar
BeerMan
Indlæg: 508
Tilmeldt: 2. jul 2009, 08:06
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af BeerMan »

Krogh skrev: Har taget et kig på hjemmesiden og umiddelbart efter førstehåndsindtryk vil jeg ikke bruge mit kreditkort der.
Det baserer jeg på hjemmesidens opbygning, logo (sjovt nok), software brugt som shop (prestashop) og udseende der efter, ja og generelt manglende information omkring siden hos TrustPilot.
Hvad dette betyder for mig og som hobby programmør og hjemmeside designer, er det et NO GO.
Kan kun give dig ret ! Hvis en forhandler ikke gider sørge for at det ser indbydende og professionelt ud, så river jeg heller ikke dankortet igennem webshoppen !
Jeg handler jo heller ikke i en virkelig butik der ser tilsvarende ud !
Duff beer for me Duff beer for you, Ill have a duff you have one too.
Brugeravatar
SvendTT
Indlæg: 11
Tilmeldt: 5. mar 2013, 12:58
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af SvendTT »

BeerMan skrev:
Krogh skrev: Har taget et kig på hjemmesiden og umiddelbart efter førstehåndsindtryk vil jeg ikke bruge mit kreditkort der.
Det baserer jeg på hjemmesidens opbygning, logo (sjovt nok), software brugt som shop (prestashop) og udseende der efter, ja og generelt manglende information omkring siden hos TrustPilot.
Hvad dette betyder for mig og som hobby programmør og hjemmeside designer, er det et NO GO.
Kan kun give dig ret ! Hvis en forhandler ikke gider sørge for at det ser indbydende og professionelt ud, så river jeg heller ikke dankortet igennem webshoppen !
Jeg handler jo heller ikke i en virkelig butik der ser tilsvarende ud !
Der er jeg så en smule uenig... selvfølgelig skal man altid være opmærksom på "mistænkelige" hjemmesider... men det er ofte her man kan finde de mest interessante, specielle og billige indkøb.

Se f.eks. denne side http://www.whiskyauction.com første gang jeg faldt over denne side smuttede jeg med det samme igen, men efter lidt research osv. har jeg foretaget flere handler/auktioner med stor success!!

Desuden vil jeg lige informere om at jeg lige har modtaget mine varer med posten :)
Brugeravatar
Benjamin
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. nov 2011, 11:14

Re: Udstyr fra Vinmager.dk

Indlæg af Benjamin »

jeg har handlet med vinmager.dk der var urovækkende mangel /sen. på svar. og bekræftelser. men jeg fik varene, planmæssigt.
Besvar

Tilbage til "Udstyr"