Magnetisk omrører

Alt i udstyr, flasker, Keg´s, osv.
Besvar
grøntoft
Indlæg: 680
Tilmeldt: 18. sep 2014, 08:32
Geografisk sted: Fjerritslev

Magnetisk omrører

Indlæg af grøntoft »

Man hører så tit om hvor billigt det er selv at lave en omrører ud af en magnet og en PC-blæser. Jeg har prøvet, det lykkes ikke særligt godt. Plus jeg ret hurtigt kom til at betale over 100,- for dele. Nu skal det siges, at jeg nok har ti tommelfingre - på hver hånd - men det lykkes ikke for mig at lave noget der kunne bruges. Magneten kunne ikke holdes fast i flasken og smuttede af lige så hurtigt.

Derfor fandt jeg denne på den Tyske ebay side, hvor man er fri for at skulle risikere at betale moms og told osv.

https://www.ebay.de/itm/Magnetic-Stirre ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Opslaget er kun ment som et fif til de der ikke selv gider rode med det, og som stadig gerne vil have en billig løsning.
"De ej poeter ere, der kun drikke vand"
- Ludvig Holberg
Brugeravatar
DennisMAX
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14. mar 2015, 08:39
Geografisk sted: Strellev 6870
Kontakt:

Re: Magnetisk omrører

Indlæg af DennisMAX »

Hvordan er din erfaring med den omrører ?
Jeg har selv bygget en som fungere ok , men til den pris gider jeg sgu ikke gøre det igen :-D
Med Venlig Hilsen
Dennis H. Pedersen
grøntoft
Indlæg: 680
Tilmeldt: 18. sep 2014, 08:32
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Magnetisk omrører

Indlæg af grøntoft »

Meget tilfreds!

Den er lydløs og fungerer fint. Masser af power. Den siger Max 3,5 liter, jeg har ikke haft så meget i den endnu. Men 2 liter vand kan den nemt flytte rundt. Og der skal ikke skrues ret meget op. Der medfølger en magnet.

Den kom efter et par dage.

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk
"De ej poeter ere, der kun drikke vand"
- Ludvig Holberg
Brugeravatar
DennisMAX
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14. mar 2015, 08:39
Geografisk sted: Strellev 6870
Kontakt:

Re: Magnetisk omrører

Indlæg af DennisMAX »

Super tak for svar :-)
Med Venlig Hilsen
Dennis H. Pedersen
Knet
Indlæg: 497
Tilmeldt: 16. okt 2017, 19:58
Geografisk sted: Ballerup

Re: Magnetisk omrører

Indlæg af Knet »

Super at du delte dette link Grøntoft.

Har lige købt én til at erstatte min hjemmebyggede, som reelt virkede upåklageligt men som ikke havde samme “komfort” i brugen. Ingen dækplade. Intet potentiometer så styrke var reguleret over strømforsyningen. Og så en lav WAF når den var slået sammen af T1 lægter....

Vh. Kenneth
mknudsgaard
Indlæg: 138
Tilmeldt: 6. maj 2015, 20:39
Geografisk sted: Holstebro

Re: Magnetisk omrører

Indlæg af mknudsgaard »

Tak for tippet, jeg har lige bestilt to, så er der en til min far hvis han har lyst - ellers bruger jeg dem begge selv :)
Besvar

Tilbage til "Udstyr"