Håndbryggere i Nordsjælland?

Besvar
TJ_85
Indlæg: 25
Tilmeldt: 22. dec 2016, 22:25
Geografisk sted: Espergærde

Håndbryggere i Nordsjælland?

Indlæg af TJ_85 »

Jeg er forholdsvis ny i Espergærde men med en del bryg bag mig. Jeg søger håndbryggerkolleger i lokalområdet der deler den dyre, besværlige og tidskrævende hobby det er at brygge sit eget øl. Særligt kunne jeg godt bruge praktisk hjælp til skiftet fra flaske til fustage (køleskab og picnicanlæg til cornelius er købt), der ærligt talt er lidt angstprovokerende. Jeg forsøger at holde min Facebookprofil deaktiveret, så håber man kan komme i kontakt med evt. bryggelaug på anden vis.
Brugeravatar
Mbrew
Indlæg: 110
Tilmeldt: 15. feb 2013, 12:56
Geografisk sted: Hillerød

Re: Håndbryggere i Nordsjælland?

Indlæg af Mbrew »

Nordsjælland: tjeeeeek. Dog intet bryggelaug - kun mig :)
Mbrew
Vestv
Indlæg: 98
Tilmeldt: 28. sep 2019, 10:08
Geografisk sted: Ølstykke

Re: Håndbryggere i Nordsjælland?

Indlæg af Vestv »

TJ_85 skrev:Jeg er forholdsvis ny i Espergærde men med en del bryg bag mig. Jeg søger håndbryggerkolleger i lokalområdet der deler den dyre, besværlige og tidskrævende hobby det er at brygge sit eget øl. Særligt kunne jeg godt bruge praktisk hjælp til skiftet fra flaske til fustage (køleskab og picnicanlæg til cornelius er købt), der ærligt talt er lidt angstprovokerende. Jeg forsøger at holde min Facebookprofil deaktiveret, så håber man kan komme i kontakt med evt. bryggelaug på anden vis.
Mbrew og TJ hvis området er Nordsjælland stårjeg også gerne klar til hjælp synes dog ikke at hobbyen er besværlig :-)
Besvar

Tilbage til "Generelt om brygning"