Lyd og varme-isolerende kasse til Quantor glykol køler

Besvar
vognsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: 29. maj 2019, 17:38

Lyd og varme-isolerende kasse til Quantor glykol køler

Indlæg af vognsen »

Hej,

Jeg byggede den her kasse for at lydisolere min glykol køler. Det gjorde det muligt at have en ægte glykol køler stående i en 3 værelses lejlighed og bo der samtidigt :)

Kassen passer til en Quantor Minichilly 05 SB Comp og virker ved at isolere køleren og ventilere den igennem to "lydpotter". Den forneden trækker luft ind og den øverste sender den varme luft tilbage. Det primære formål var at fjerne støjen, men det hjælper også på strømregning og kølekapacitet med den ekstra isolering.

Der er pt. 4 huller som passer til isolerede glykol slanger - så der kan kobles 2 tanke på.

Kassen har et lille one-wire SSD modul som kan bruges til at aflæse og styre temperaturen på køleren. Så slipper man for at skulle åbne kassen når temperaturen skal kontrolleres eller justeres.

Da jeg nu er blevet en del af et andet bryggeri har jeg ikke længere brug kassen og sætter den derfor til salg.

Størrelse:
- Bredde: 50cm
- Højde (inkl. hjul): 129cm
- Dybde: 89cm

Pris: 1000,- eller en kasse / fustage hjemmebryg du er stolt af - du blir' i såfald "gæste-bryghus" til mit bryllup til August :) Da øllet skal apellere lidt til Hr. og Fr. Danmark skal det helst ikke være mørker end brown ale.

NB: Da kassen består af 4 dele kan den godt transporteres i en almindelig bil. Kan afhentes i Ørestad, 2300 København.
Kasse samlet og i brug
Kasse samlet og i brug
Kassen består af 4 dele
Kassen består af 4 dele
Top fjernet så glykol køler kan tilgåes
Top fjernet så glykol køler kan tilgåes
Øverste lydisolerende kasse
Øverste lydisolerende kasse
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"