Fælleskøb af malt (Østjylland) - Lukket for tilmelding
Re: Fælleskøb af malt (Østjylland)
Godt inititativ.
Jeg er med på 25 kg af hver slags.
Jeg er med på 25 kg af hver slags.
Hej Glenn. Hvilke + hvor mange sække vil du have?Glenn H. skrev:Jeg vil gerne aftage et par sække eller tre.
Bor i Kolding (Bramdrupdam, tæt på motorvejen).
Så jeg kunne godt tage nogle sække med ned fra Horsens til afhentning i Kolding, hvis det gør det nemmere for folk :)
Mvh Michael
Hej, jeg vil gerne bede om:Mhoe skrev:Hej Glenn. Hvilke + hvor mange sække vil du have?Glenn H. skrev:Jeg vil gerne aftage et par sække eller tre.
Bor i Kolding (Bramdrupdam, tæt på motorvejen).
Så jeg kunne godt tage nogle sække med ned fra Horsens til afhentning i Kolding, hvis det gør det nemmere for folk :)
Mvh Michael
2 Pilsner
1 Munich
1 Hvede
- mvh. Glenn
Forresten hvor længe kan sådan en pose holde, selvfølgelig skal den stå tørt og koldt. Det er vel et års tid? Står og overvejer at tage en hvede også.
- Jan Graabæk
De kan sagtens holde noget mere end et år, hvis det bare bliver opbevaret ordentligt.JBG skrev:Forresten hvor længe kan sådan en pose holde, selvfølgelig skal den stå tørt og koldt. Det er vel et års tid? Står og overvejer at tage en hvede også.
VH
Søren
Det var også min tanke. Jeg nupper en sæk af hver.søreno skrev:De kan sagtens holde noget mere end et år, hvis det bare bliver opbevaret ordentligt.JBG skrev:Forresten hvor længe kan sådan en pose holde, selvfølgelig skal den stå tørt og koldt. Det er vel et års tid? Står og overvejer at tage en hvede også.
VH
Søren
- Jan Graabæk
- martin_pedersen
- Geografisk sted: 7080 Børkop
Skulle jeg ikke tage mig sammen og bestille en pils og en munich.. skulle gerne lave nogle dark lager forsøg :)
All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Martin
Ps. Det skal nok blive til øl!
Martin
Ps. Det skal nok blive til øl!
Hej med jer
Så tror jeg vi er landet på 30 sække = 750kg = vi kan få sat en bestilling igang :-) Det er jo dejligt.
Jeg har vedlagt et Excel-ark. Kunne jeg ikke lige til en start få jer til at kigge på det og bekræfte (evt. via PB) at jeg har fået jeres bestilling korrekt og at den er OK. Når alle har bekræftet smider jeg lige nogle kontodetaljer til overførsel af penge og kontakter malteriet så vi kan få sat ordren igang
Mvh Michael
Så tror jeg vi er landet på 30 sække = 750kg = vi kan få sat en bestilling igang :-) Det er jo dejligt.
Jeg har vedlagt et Excel-ark. Kunne jeg ikke lige til en start få jer til at kigge på det og bekræfte (evt. via PB) at jeg har fået jeres bestilling korrekt og at den er OK. Når alle har bekræftet smider jeg lige nogle kontodetaljer til overførsel af penge og kontakter malteriet så vi kan få sat ordren igang
Mvh Michael
- Vedhæftede filer
-
- Fælleskøb Kling Malz.xlsx
- (8.75 KiB) Downloadet 263 gange
- MonkeyBrew
- Geografisk sted: 8670 Låsby
Ja den ser god nok ud. Ser frem til at komme til at brygge igen snart! ;)
Monkeybrew - Abegodt øl!
~ Lars Bang Rasmussen ~
http://www.monkeybrew.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Mæsketemperature for stilarterne:
http://haandbrygforum.dk/viewtopic.php? ... ure#p85351" onclick="window.open(this.href);return false;
~ Lars Bang Rasmussen ~
http://www.monkeybrew.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Mæsketemperature for stilarterne:
http://haandbrygforum.dk/viewtopic.php? ... ure#p85351" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er også skrevet det korrekte antal ud for mit navn.
Det ser bare rigtig fint ud, du siger bare til når du skal have nogle penge!
- Jan Graabæk
Ser rigtigt ud. Du siger til, når du vil have penge.
Det ser også rigtigt ud fra min side, du sender bare et kontonr.
Re: Fælleskøb af malt (Østjylland) - Lukket for tilmelding
Hej med jer
Så har jeg lukket for tilmelding til fælleskøb - med mindre der lige er nogen der skal have 30 sække :-)
Jeg har sendt en PB med kontonr. til alle... dvs. hvis du ikke har modtaget noget så skriv lige. I må gerne lige regne beløb efter, men I kan jo tage udgangspunkt i Excel arket som jeg har vedlagt tidligere til check.
Jeg har skrevet overførsel senest COB mandag - Der bliver selvfølgelig bestilt med det samme alle betalingerne er i hus.
Mvh Michael
Så har jeg lukket for tilmelding til fælleskøb - med mindre der lige er nogen der skal have 30 sække :-)
Jeg har sendt en PB med kontonr. til alle... dvs. hvis du ikke har modtaget noget så skriv lige. I må gerne lige regne beløb efter, men I kan jo tage udgangspunkt i Excel arket som jeg har vedlagt tidligere til check.
Jeg har skrevet overførsel senest COB mandag - Der bliver selvfølgelig bestilt med det samme alle betalingerne er i hus.
Mvh Michael