Ja, OK, men var det ikke mere oplagt at have adressen under "Kontakt"?Christian skrev:Jo der er en adresse under købsbetingelser:
brygland.dk
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
Re: brygland.dk
Til Klaus fra Brygland
Siden du ikke svarer på mine mails til din webshop, må jeg jo prøve at genoplive denne gamle tråd.
Jeg skal bruge min bestilling (ordre# 100000892, 28. oktober), inden weekenden hvor vi har brygdag. Sådan en brygdag skal for vores vedkommende planlægges flere måneder i forvejen, da vi ellers ikke kan finde tid. Så det er vigtigt at varerne kommer til tiden.
Til andre læsere:
Er der andre som har handlet ved Brygland for nylig ? Jeg kom tilfældigvis forbi deres nye flotte hjemmeside, og da de havde alt hvad jeg skulle bruge til rimelige priser, tog jeg chancen. Var det mon en forkert beslutning.
PS.: Jeg synes faktisk at den nye Brygland.dk hjemmeside er noget bedre end hjemmesiderne hos de pushere jeg normalt handler ved.
Lasse
Siden du ikke svarer på mine mails til din webshop, må jeg jo prøve at genoplive denne gamle tråd.
Jeg skal bruge min bestilling (ordre# 100000892, 28. oktober), inden weekenden hvor vi har brygdag. Sådan en brygdag skal for vores vedkommende planlægges flere måneder i forvejen, da vi ellers ikke kan finde tid. Så det er vigtigt at varerne kommer til tiden.
Til andre læsere:
Er der andre som har handlet ved Brygland for nylig ? Jeg kom tilfældigvis forbi deres nye flotte hjemmeside, og da de havde alt hvad jeg skulle bruge til rimelige priser, tog jeg chancen. Var det mon en forkert beslutning.
PS.: Jeg synes faktisk at den nye Brygland.dk hjemmeside er noget bedre end hjemmesiderne hos de pushere jeg normalt handler ved.
Lasse
Har du prøvet at ringe til dem?
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Du siger noget. Jeg prøver sgu telefonen.
Man er jo efterhånden bare vant til hurtigt svar via mail... Og så stod der jo noget om 1-3 dages levering.
Man er jo efterhånden bare vant til hurtigt svar via mail... Og så stod der jo noget om 1-3 dages levering.
Det er jo meneskeligt at fejle, og han kan jo have overset din ordre .
Men giv ham da et kald imorgen ,,,
Men giv ham da et kald imorgen ,,,
MvH
Morten
(9400)
Morten
(9400)
Hej alle,
Jeg har handlet hos brygland et par gange nu, og kan varmt anbefale dem.
Hurtig og venlig betjening hver gang
Mvh
Alan
Jeg har handlet hos brygland et par gange nu, og kan varmt anbefale dem.
Hurtig og venlig betjening hver gang
Mvh
Alan
Jeg har også handlet der 2 gange uden problemer, fik den sidste ordre leveret i mandags..
-
Har også handlet der engang i sommers, var meget imponeret over deres måde at pakke tingene ind på – meget professionelt – så hvis Post DK ikke var så dyr, så handlede jeg gerne mere derfra.
MVH SL
MVH SL
Ja, jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er flere som f.eks. bruger gls. - de er meget billigere og du kan afhente dine pakker i deres pakke-shops hvis du ikke er hjemme til at modtage..Truntebryg skrev:så hvis Post DK ikke var så dyr
- vejgaardzoo
- Geografisk sted: Nøvling (9260)
+1Truntebryg skrev:Har også handlet der engang i sommers, var meget imponeret over deres måde at pakke tingene ind på – meget professionelt – så hvis Post DK ikke var så dyr, så handlede jeg gerne mere derfra.
MVH SL
Handlede der sidst midt i oktober. Ingen problemer
Jacob
Det kan jeg nu godt forståSmeller skrev:Ja, jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er flere som f.eks. bruger gls. - de er meget billigere og du kan afhente dine pakker i deres pakke-shops hvis du ikke er hjemme til at modtage..Truntebryg skrev:så hvis Post DK ikke var så dyr
Sidst jeg fik noget sendt med GLS havde jeg valget mellem at blive hjemme hele dagen mellem 8 og 16 på en forudaftalt genudbringningsdag - eller køre fra Kgs Lyngby til Høje Tåstrup for at hente pakken. Post Dk pakker kan jeg hente på mit posthus 2 min hjemme fra.
Jeg har flere gange valgt en webshop fra der anvender GLS, og så betalt lidt håndører ekstra for samme vare et andet sted hvor jeg kan få den med post DK.
Vores venner havde en oplevelse med GLS i sommer, de sad i vestjylland da der kom en pakke til dem hjemme i nordsjælland. Da de kommer hjem står der en 2 meter lang pakke op af deres hoveddør. De tager kontakt til GLS som oplyser et der er skrevet under for pakken. Da GLS undersøger nærmere fremsender de dokumentation for at der er kvitteret for pakken. Vores venner kontakter så GLS med oplysningen om at de sad i Jylland da der blev skrevet under for pakken. Et par dage senere vender GLS tilbage med en ny forklaring - pakken blev ved en felj afleveret til en anden med samme navn i første omgang som skrev under for den, derfor var der en underskrift. Nu forholder det sig bare sådan at der kun bor 1 person i DK med det navn.
Så chaufføren underskriver i kundens navn og dumper pakken, og kontoret prøver at dække over vedkommende i stedet for at undskylde løgn og underskriftforfalskning.
Hvorfor nu hele denne historie - jo som Smeller skriver er de billigere, men som med alt andet får man hvad man betaler for.
-
- Geografisk sted: 6705 Esbjerg Ø.
Det er så en sandhed med modifikationer, for da jeg bestildt noget fra tyskland så kom det ganske rigtigt med GLS men da jeg jo ikke er hjemme når de kommer så fik jeg jo en lille seddel i min postkasse hvorpå der stod at jeg skulle hente det på deres pakke central i fredericia.Smeller skrev:Ja, jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er flere som f.eks. bruger gls. - de er meget billigere og du kan afhente dine pakker i deres pakke-shops hvis du ikke er hjemme til at modtage..Truntebryg skrev:så hvis Post DK ikke var så dyr
Ringede så til dem for at høre om der ikke var en anden måde jeg kunne få mine pakker på.
De kunne så fortælle mig at de sagtens kunne komme igen med det dagen efter, men igen kunne de kun give mig et utroligt præcist klokkeslet som gik fra 08:00 til 16:00 og det er jo utroligt nok der hvor alle vi andre jo sjovt nok også er på arbejde.
Spurgte så om der ikke var en anden måde jeg kunne få mine pakker på, men hun svarede kun frækt, at jeg jo bare kunne være hjemme når jeg nu havde bestildt en pakke.
Men når man nu bestiller i udlandet, kan man jo ikke bestemme hvem den skal sendes med så det er jo svært at komme uden om dem, selv om jeg prøver alle mulige krumspring når jeg bestiller over nettet i udlandet.
Så jeg vil helst undgå GLS, men det er nu nok fordi at de pakkeshops ikke kan håndtere pakker som enden er stor eller som vejer over et visdt antal Kg.
Så man skal passe på men hvad man bestiller og specielt når det bliver fragtet med GLS.
Så de penge jeg havde regnet med at spare, var jo så ædt op i benzin og tage fri fra arbejdet for at hente pakken inden for deres rådne åbningstider.
Mvh.
Thomas E. Gundersen
(6700)
Thomas E. Gundersen
(6700)
Update vedr. min Brygland ordre !
Der er skabt kontakt, og jeg har fået at vide, at grunden til at jeg ikke har modtaget min pakke, er at de ikke havde den gær på lager, som jeg havde bestilt. Brygland har tilbudt at erstatte gæren med en anden gær med tilsvarende egenskaber. Det er fint nok med mig, nu håber jeg bare på at vi kan nå at få varerne inden lørdag morgen.
Der er skabt kontakt, og jeg har fået at vide, at grunden til at jeg ikke har modtaget min pakke, er at de ikke havde den gær på lager, som jeg havde bestilt. Brygland har tilbudt at erstatte gæren med en anden gær med tilsvarende egenskaber. Det er fint nok med mig, nu håber jeg bare på at vi kan nå at få varerne inden lørdag morgen.