Forespørgsel S: 19l cornelius fustager

Thage
Geografisk sted: Allerød

Re: Forespørgsel S: 19l cornelius fustager

Indlæg af Thage »

Jeg er ikke negativt stemt, hvilket jeg håber skinner igennem. Og syntes det er gjort ærlig og redeligt...

Har fået som forventet, og håber de tjener mig som borg beskriver ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Pøl
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af Pøl »

Jeg vil godt lige tilslutte mig og sige mange tak til jer der har organiseret fælleskøbet.

Kvaliteten er som forventet af 2. sortering :-) glæder mig vildt meget til at fylde øl på...

Lars
Dunkel
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Dunkel »

Fornitz skrev:Er lige på vej hjem fra en firma fest så min ædrulighed er tvivlsom så har ikke lige 100% overblik over hvem der siger hvad. Men kan med det samme sige at jeg IKKE har valgt ud specielt til nogen.
Der er taget først for, og har haft sat frem så de lige var til at smide i bilen. Primært fordi jeg ikke selv synes det var fedt hvis jeg stod og var på vej hjem eller sådan og så kommer man og de skal først pakkes ud.
Kan sige at den eneste jeg tidligere har haft noget "samarbejde" med er nimbus og han fik som alle andre de fustager der stod først da jeg stillede frem. Så har ikke haft nogen personlig vinding ved at give nogen dårlige fustager da ensten jeg har tjent er et par håndbryg og afrunding fra dem der synes det.
Og ligeledes de fustager der var til mig selv var også bare først for - blandt andet en med rødt "håndtag"
det er korrekt nogle er mere bulede end andre og ham som spurgten, husker ikke lige hvem, der spurgte om han ikke kunne bytte en af dem til en anden fik lov. Det ser jeg som priviligeret ved at komme først, ligesom jeg er bekendt med det skete ovre hos Kim.

Alt jeg kan forsikre om er at ALLE fustager jeg har udleveret har været under tryk da jeg modtog dem og jeg personligt har taget trykket på dem da jeg tjekkede om de havde tryk på.

Og skulle der være nogen som vil "sælge" dem retur tager jeg dem gerne tilbage til den købte pris af 271 kr stykket, ikke ment som nogen hate eller andet imod nogen. Jeg har kun taget imod og udleveret, og tilbyder det kun fordi jeg føler en form for ansvar.
Hvis du på den konto skulle brænde inde med nogen, så vil jeg gerne købe evt. restlager.."
Sine Cerere et Baccho friget Venus
Truntebryg

Indlæg af Truntebryg »

Hvo intet vover - intet vinder ...

Syntes stadig de nye billeder ligner en "god gennemsnitlig" arbejd-fustage.

Så leverandøren har da leveret nogenlunde som forventet.

Da jeg IKKE ønsker sikkerhedsventil - så har jeg bestilt 4 stk 1. sort. fustager hos Lund (299,75 kr/stk) så må vi se hvad jeg får for de ekstra kroner ;-)

Iøvrigt så er nye jo ikke hamrende dyre .. 687,25 kr v. 4 stk
Dalmoseosebryg
Geografisk sted: Højelse 4623

Indlæg af Dalmoseosebryg »

Truntebryg skrev:Hvo intet vover - intet vinder ...

Syntes stadig de nye billeder ligner en "god gennemsnitlig" arbejd-fustage.

Så leverandøren har da leveret nogenlunde som forventet.

Da jeg IKKE ønsker sikkerhedsventil - så har jeg bestilt 4 stk 1. sort. fustager hos Lund (299,75 kr/stk) så må vi se hvad jeg får for de ekstra kroner ;-)

Hvorfor ønsker du ikke sikkerhedsventil
Thage

Indlæg af Thage »

Truntebryg skrev:
Nej det kan du have ret i, men hvis man køber en god sjat fylder 300kr pr. Stk også noget - så når det ikke er til udstilling og show passer det fint ikke at flå mulvarpen...
Brugeravatar
HumleFar
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlæg af HumleFar »

Når har været ude og kigge på dem igen og måske er det bare mig der er lidt sart og som havde lidt for store forventninger.

Håber ikke jeg har trådt nogen over tæerne, det var i hvertfald ikke min hensigt, så undskylder jeg herfra.

Når men har besluttet at sælge mine 4 fustager og købe nogen der er i bedre stand.

Hvis nogen er interesseret kan de hentes i Greve for en dejlig 1000 mand. (sendes ikke)

God Kristi himmelfartsdag til jer alle...
Dansk Facebook gruppe for folk med interesse i Spidel Braumeister: https://www.facebook.com/groups/1657331611189571/
Truntebryg

Indlæg af Truntebryg »

Dalmoseosebryg skrev:Hvorfor ønsker du ikke sikkerhedsventil
Tja ja - jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge den til, så jeg ser den som en ekstra unødvendig kringelkrog for uønskede organismer...

Jeg har jo også arbejdet hårdt for at undgå haner i gryden (dog ikke sparge - da det jo bare er vand)
Truntebryg

Indlæg af Truntebryg »

Thage skrev:
Truntebryg skrev:
Nej det kan du have ret i, men hvis man køber en god sjat fylder 300kr pr. Stk også noget - så når det ikke er til udstilling og show passer det fint ikke at flå mulvarpen...
Helt enig - derfor køber jeg også de billigste hos Lund ... eller Maltbazaren når de har nogen.

HUSK - at anskaffe jer et paknings-kit, det er altid rart at have liggende. Jeg har haft mit sæt liggende i 7 år, og så lige på en uge havde jeg 2 utætte ventiler !!!
Thage

Indlæg af Thage »

Tænker både til låg og koblinger... Er der forskel? Eller same/same?

Thage

Indlæg af Thage »

Kan bazaren har et kit med alt, men brygladen har nogle markeringsbånd - erfaring med de sidstnævnte ?

Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"