Uhh.... Vil meget gerne have to-tre saaz.... .-) ?Mhoe skrev:Hejsa... hvis Horsens er i nærheden af Vejle så har jegBeerMan skrev:Er der nogen i Vejle området der har Saaz eller er villig til at sende ?
The beauty is in the eye of the beer holder
Uhh.... Vil meget gerne have to-tre saaz.... .-) ?Mhoe skrev:Hejsa... hvis Horsens er i nærheden af Vejle så har jegBeerMan skrev:Er der nogen i Vejle området der har Saaz eller er villig til at sende ?
Hej sheinesheine skrev:Jeg plantede to humler i kolonihaven i Gladsaxe sidste år, så hvis de begge kommer op igen, kan jeg godt lave nogle planter af dem.
Der er tale om Cascade og Prima Donna, og jeg sender heller ikke.
JA sgu .-) klart!maseol skrev:Jeg har den danske "Winge 4" fra Per Kølster, hvis nogen skulle være interesseret i dansk humle.
Øls skrev:Hej sheinesheine skrev:Jeg plantede to humler i kolonihaven i Gladsaxe sidste år, så hvis de begge kommer op igen, kan jeg godt lave nogle planter af dem.
Jeg er meget interesseret i nogle stiklinger fra begge sorter hvis du får taget nogle :)
Tak!sheine skrev:Det skulle vi nok kunne finde ud af.
Jeg melder lige tilbage her i tråden når jeg ved om planterne stadig lever.
Øls skrev:Hej sheinesheine skrev:Jeg plantede to humler i kolonihaven i Gladsaxe sidste år, så hvis de begge kommer op igen, kan jeg godt lave nogle planter af dem.
Jeg er meget interesseret i nogle stiklinger fra begge sorter hvis du får taget nogle :)
Den kunne jeg rigtig godt tænke mig en skvat af. Kan den på en eller anden vis komme til Sydfyn?maseol skrev:Jeg har den danske "Winge 4" fra Per Kølster, hvis nogen skulle være interesseret i dansk humle.
Det lyder godt :)sheine skrev:Jeg var ude i haven i weekenden og kunne konstatere, at både Prima Donna og Cascade har sat små fine skud. Så det skulle altså være muligt at lave nogle stiklinger af begge planter om en måned eller to.
/Stig
Det lyder dælme godt! Det ser jeg frem til. ;)Mhoe skrev:Hej Alle
Bare lige en midlertidig opdatering.... de små planter er så småt ved at komme godt op. Jeg har taget de fleste stiklinger så de fleste af jeres stiklinger skulle være klar om et par uger
Mvh Michael
Humletour 2014 ,-)MonkeyBrew skrev:Det lyder dælme godt! Det ser jeg frem til. ;)Mhoe skrev:Hej Alle
Bare lige en midlertidig opdatering.... de små planter er så småt ved at komme godt op. Jeg har taget de fleste stiklinger så de fleste af jeres stiklinger skulle være klar om et par uger
Mvh Michael
Yes sir. Så må jeg snart finde et godt permanent sted til de små pus. I starten kommer de vist i dagpleje i nogle murspande.flofre skrev:Humletour 2014 ,-)MonkeyBrew skrev:Det lyder dælme godt! Det ser jeg frem til. ;)Mhoe skrev:Hej Alle
Mvh Michael