Priser på gryder fra tyskland 30-100L.
Re: Priser på gryder fra tyskland 30-100L
Hejsa
Jeg handlede med dem i april og fik også en 70L gryde. Gav godt nok EURO 42,90 så næsten det samme. Forsendelse var det samme.
De er stadig billige og tror såmænd også de er reélle nok.
Jeg tror ikke du skal ligge så meget i den egentlige formulering.... Som de skriver nedenstående læser jeg heller ikke nødvendigvis "offer" som tilbud. Jeg læser det mere som... "vi kan tilbyde dig følgende"
De skrev også det med 3 dage til mig - så det er måske deres standarpolitik. Deres indkøbspriser kan sikkert ændre sig ret hurtigt... eksempelvis stålpriser, supply fra Kina, dollar-kurser, så det er måske en måde for dem at sikre sig på at de ikke giver tilbud som folk så tror de kan bruge 6 måneder senere...... blot et gæt fra min side
(Har lavet 2 bryg på min gryde så jeg er tilfreds med mit køb)
Jeg handlede med dem i april og fik også en 70L gryde. Gav godt nok EURO 42,90 så næsten det samme. Forsendelse var det samme.
De er stadig billige og tror såmænd også de er reélle nok.
Jeg tror ikke du skal ligge så meget i den egentlige formulering.... Som de skriver nedenstående læser jeg heller ikke nødvendigvis "offer" som tilbud. Jeg læser det mere som... "vi kan tilbyde dig følgende"
De skrev også det med 3 dage til mig - så det er måske deres standarpolitik. Deres indkøbspriser kan sikkert ændre sig ret hurtigt... eksempelvis stålpriser, supply fra Kina, dollar-kurser, så det er måske en måde for dem at sikre sig på at de ikke giver tilbud som folk så tror de kan bruge 6 måneder senere...... blot et gæt fra min side
(Har lavet 2 bryg på min gryde så jeg er tilfreds med mit køb)
Jeg tror ikke det er et specielt tilbud, det er ganske almindelig prisoplysninger på engelsk.Øls skrev:Jeg skrev ''Hi, I would like to order a 10224 - 70 L Stock pot - 39,90 EUR'' til 'catering-portal@bergland24.de'.
Igår svarede de så dette; ''Thanks for your enquiry and the interest shown in our article. For required article 10224 - 70L stock pot we can make you following offer: article 10224 - 44,90 EUR + 13,90 EUR shipping'' ... ''Please note that this offer is only valid for 3 working days until (21.05.12)''
Ét er at prisen er steget fra 39,90 Euro til 44,90 Euro(det er dog stadig billigt!), men noget andet er at de ligefrem kalder det et tilbud?
Så hvis folk sidder og overvejer køb derfra skal de måske handle med det samme inden prisen stiger yderligere..
Andre der har kontaktet dem for nylig?
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Det er nok et meget fint bud Mhoe.
Det er heller ikke fordi jeg er forarget over pristigningen, som jeg skrev er det jo stadig billigt!
Jeg har lige skrevet tilbage og efterspurgt de aktuelle priser, så vi kan holde tråden nogenlunde opdateret..
Det er heller ikke fordi jeg er forarget over pristigningen, som jeg skrev er det jo stadig billigt!
Jeg har lige skrevet tilbage og efterspurgt de aktuelle priser, så vi kan holde tråden nogenlunde opdateret..
Når du får dem smid dem her ind så opdatere jeg det første indlægØls skrev:Jeg har lige skrevet tilbage og efterspurgt de aktuelle priser, så vi kan holde tråden nogenlunde opdateret..
/Kim
Jeg har fået tilsendt de aktuelle priser ;
10219 - 21 L Stock pot - 20,50 EUR
> 10223 - 33 L Stock pot - 27,90 EUR
> 10220 - 50 L Stock pot - 35,90 EUR
> 10224 - 70 L Stock pot - 39,90 EUR
> 10221 - 100 L Stock pot - 47,90 EUR
+ 29,90 EUR shipping
jeg har dog lige bestilt en 70 liters for 44,90 EUR + 13,90 EUR shipping for 2 dage siden.. Så priserne rykker sig åbentbart meget hele tiden
Hils
10219 - 21 L Stock pot - 20,50 EUR
> 10223 - 33 L Stock pot - 27,90 EUR
> 10220 - 50 L Stock pot - 35,90 EUR
> 10224 - 70 L Stock pot - 39,90 EUR
> 10221 - 100 L Stock pot - 47,90 EUR
+ 29,90 EUR shipping
jeg har dog lige bestilt en 70 liters for 44,90 EUR + 13,90 EUR shipping for 2 dage siden.. Så priserne rykker sig åbentbart meget hele tiden
Hils
Priser på gryder fra tyskland 30-100L
Har lige bestilt 70l gryden til knap 40 euro. Det blev 404 kr. ialt med ca 13 euro i shipping. Har bestilt hos dem før og der var hurtig ekspedition.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?tdejny" onclick="window.open(this.href);return false;
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?tdejny" onclick="window.open(this.href);return false;
To plus to er fire
I går torsdag modtog jeg min 33 liters gryde. Lidt tynd i bunden, som jeg havde regnet med. Ellers virker det som helt fin kvalitet til prisen, som i øvrigt endte med at blive 27,90 EUR for selve gryden m/ låg + 13,90 EUR for porto.
Hurtig ekspedition må man sige. Jeg sendte en mail søndag. De svarede mandag. Mandag aften betalte jeg med PayPal. Tirsdag sendte de gryden. Torsdag modtog jeg gryden.
/ Claus
Hurtig ekspedition må man sige. Jeg sendte en mail søndag. De svarede mandag. Mandag aften betalte jeg med PayPal. Tirsdag sendte de gryden. Torsdag modtog jeg gryden.
/ Claus
Ligeledes hurtig ekspedition her. Bestilte mandag aften. Fik den torsdag
To plus to er fire
Hej ....
Har du et Link til det sted hvor du har købt din gryde . Jeg skal selv bruge en gryde på 33l .
Mvh HolmBryg
Har du et Link til det sted hvor du har købt din gryde . Jeg skal selv bruge en gryde på 33l .
Mvh HolmBryg
Man sender en mail, som der står i en af de foregående postsholmbryg skrev:Hej ....
Mvh HolmBryg
To plus to er fire
I den første tråd i dette emne :)holmbryg skrev:Hej ....
Mvh HolmBryg
Jeg prøver og holde den opdateret som folk kommer med nye priser
/Kim
-
- Geografisk sted: Odense
Hej folkens,
Ny her - Fantastisk forum :-)
Jeg fulgte denne tråd og har hermed opgraderede mit bryganlæg med en 100 liter Stock pot og en 80 liter Thermo pot - skal nok blive rigtig godt. Som jeg kunne se på de tidligere indlæg i denne tråd er der en del der er blevet fristet af de gode priser.
Jeg vil høre om der er nogen som har opbygget deres Thermo pot og sat afløbs sytem og ventil til? Jeg mangler lidt gode råd, do's and dont's inden jeg får samlet mig mod til at skære i de pæne gryder.. også gerne en ide om hvilke dele der skal bruges. Jeg har ikke et svejseanlæg eller noget så jeg er lidt afhængig af at det skal kunne gøres tæt på anden vis.. og samtidig stadig se godt ud :-)
Ydermere, nogen der har en ventil sluttet til en gryde hvorpå der er en form for quick connector/lyn koblinger? Og nogen der kan anbefale nogen gode dele.? Jeg vil nemlig gerne slutte afløbs ventilen fra mæskekaret til et pumpe system så jeg får noget re-cirkulering igang :-)
Andet feed-back og erfaringer med disse gryder er også velkommen da jeg er lidt spændt på hvad jeg skal forvente af dem :-)
Venligst,
Benjamin
Ny her - Fantastisk forum :-)
Jeg fulgte denne tråd og har hermed opgraderede mit bryganlæg med en 100 liter Stock pot og en 80 liter Thermo pot - skal nok blive rigtig godt. Som jeg kunne se på de tidligere indlæg i denne tråd er der en del der er blevet fristet af de gode priser.
Jeg vil høre om der er nogen som har opbygget deres Thermo pot og sat afløbs sytem og ventil til? Jeg mangler lidt gode råd, do's and dont's inden jeg får samlet mig mod til at skære i de pæne gryder.. også gerne en ide om hvilke dele der skal bruges. Jeg har ikke et svejseanlæg eller noget så jeg er lidt afhængig af at det skal kunne gøres tæt på anden vis.. og samtidig stadig se godt ud :-)
Ydermere, nogen der har en ventil sluttet til en gryde hvorpå der er en form for quick connector/lyn koblinger? Og nogen der kan anbefale nogen gode dele.? Jeg vil nemlig gerne slutte afløbs ventilen fra mæskekaret til et pumpe system så jeg får noget re-cirkulering igang :-)
Andet feed-back og erfaringer med disse gryder er også velkommen da jeg er lidt spændt på hvad jeg skal forvente af dem :-)
Venligst,
Benjamin
-
- Geografisk sted: Odense
Hej igen,
Så er gryderne kommet - super hurtig service og levering. Kan varmt anbefale at handle der.
Dette betyder så også at jeg har en 60 liters gruekedel til overs som gives væk, eller byttes for noget hjemmebryg, hvis der er nogen der skulle være int. i sådan en :-)
(Skriver også dette i forummet Køb/Sælg/Bytte)
Venligst,
Benjamin.
Så er gryderne kommet - super hurtig service og levering. Kan varmt anbefale at handle der.
Dette betyder så også at jeg har en 60 liters gruekedel til overs som gives væk, eller byttes for noget hjemmebryg, hvis der er nogen der skulle være int. i sådan en :-)
(Skriver også dette i forummet Køb/Sælg/Bytte)
Venligst,
Benjamin.
Hej Benjamin
Kan Thermopotten bruges til gas?
Kan Thermopotten bruges til gas?