4 stk. Cornelius fustager 18,9l med ball lock sælges. Med sikkerhedsventil.
Købt hos Lund Teknik sidste år som '4 stk Brugt Cornelius fustage, tryktestet, 1. sortering' for 1299.-
Befinder sig i Aarhus, men kan evt. afhentes i Silkeborg, hvor jeg arbejder.
Pris 1.100.-
[SOLGT] 4 stk. Cornelius fustager - Ball lock
[SOLGT] 4 stk. Cornelius fustager - Ball lock
Senest rettet af jrollbs 4. aug 2016, 16:14, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Højelse 4623
Re: 4 stk. Cornelius fustager - Ball lock
Det må så være dem du lige har handlet til 200, - pr. stk.
Kære DalmoseosebrygDalmoseosebryg skrev:Det må så være dem du lige har handlet til 200, - pr. stk.
Tak for interessen for mit salg.
Sidste uge købte jeg ganske rigtigt 6 stk. brugte fustager med pin lock for at ensrette mit setup til denne kobling.
Nu har jeg så fået 4 stk. fustager med ball lock i overskud. At fadene er købt hos Lund har jeg naturligvis faktura på, som kan sendes såfremt du skulle være interesseret i at købe.
Er du ikke interesseret i køb, ser jeg helst, du afholder sig fra at støje unødigt i denne salgstråd.
Mvh. Jonas
-
- Geografisk sted: Højelse 4623
Hej Jonas, kald du det bare for støj, det mener jeg nu ikke det er, men jeg indrømmer da at jeg lige har overset den lille detalje med ball vs pinlock, måske er det nok mærmere det at jeg rakte hånden i vejret før dig i den anden salgstråd, bevares man må da sælge til hvem man vil men jeg stadig er pisse irriteret over at blive ignoreret af den anden sælger, det synes jeg er dårlig stil og det skal naturligvis ikke belaste dig.
Re: [SOLGT] 4 stk. Cornelius fustager - Ball lock
Kunne godt være interesseret, kan de sendes?
Re: [SOLGT] 4 stk. Cornelius fustager - Ball lock
Ups så lige de var solgt
sorry