En servicemeddelelse til dem, der evt. ikke læser Brygforum:
DM i håndbryg 2008 bliver afholdt i Århus i maj:
http://lists.haandbryg.dk/pipermail/bry ... 18650.html
DM i håndbryg 2008
DM i håndbryg 2008
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
-
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
Er der nogen der ved hvornår der bliver åbnet op for tilmelding?
Fri leg
Jakob
Fri leg
Jakob
www.haandbryggerlaug.dk
Brygget i haand - Lavet med ånd.
Haandbryg når livet er for kort til proletarbejer
Brygget i haand - Lavet med ånd.
Haandbryg når livet er for kort til proletarbejer
Jeg ved det ikke og der er ikke meget hjælp at hente på haandbryg.dk - siderne vedr. DM trænger vist til en opdatering...Degnenes Haandbryggerlaug skrev:Er der nogen der ved hvornår der bliver åbnet op for tilmelding?
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
Er der nogen der ved, om der er gang i noget håndbryggerstandplanlægning? Man kan vel ikke holde DM i håndbryg uden en håndbryggerstand!
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
Mr. P skrev:Er der nogen der ved, om der er gang i noget håndbryggerstandplanlægning? Man kan vel ikke holde DM i håndbryg uden en håndbryggerstand!
Hvorfor ikke, som sådan har håndbryggerstanden inte andt at gøre med DM end, det at der er håndbrygget øl beggesteder.
Men prøv at smide spørgsmålet i brygforum, så er jeg sikker på der kommer hurtigt svar
MVH
Malmberg
Jeg er godt klar over at det rent praktisk sagtens kan lade sig gøre at lave DM uden en håndbryggerstand, men de to ting supplerer jo hinanden: Når folk hører om DM i håndbryg og bliver nysgerrige efter at høre mere om hvad håndbryg er for noget, er det jo oplagt at de opsøger håndbryggerstanden - hvis der altså er en :-)Malmberg skrev:Hvorfor ikke, som sådan har håndbryggerstanden inte andt at gøre med DM end, det at der er håndbrygget øl beggesteder.Mr. P skrev:Er der nogen der ved, om der er gang i noget håndbryggerstandplanlægning? Man kan vel ikke holde DM i håndbryg uden en håndbryggerstand!
Det vil jeg i første omgang overlade til en anden, da jeg tager på skiferie i morgen tidlig.Malmberg skrev:Men prøv at smide spørgsmålet i brygforum, så er jeg sikker på der kommer hurtigt svar
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk