Hej,
Jeg mangler en god drypbakke til mit fadølsanlæg. Mit fadølsanlæg er bygget af en kummefryser som jeg sat en krave på. Jeg vil gerne have en i rustfritstål eller måske messing.
Er der nogen der har nogle gode ideer til hvordan man laver sådan en, eller måske information om hvor man kan købe en til fornufgtige penge.
Mvh
Christian
Drypbakke til fadølsanlæg
Der ligger vel en pladesmed i nærheden af vestbjerg...
Ved at der er en i Nørresundby, eller at der var en ? er et par år siden jeg forlod Danmark....
Han kan sikkert overtales til at lave en til en fornuftig penge.... specielt med tanke på at det er til en kummefryser så er det vel et rett specielt mål der passer bedst....
Evt. kan du gå til et Isolerings firma ala "norisol"
Hilsen Bo
Ved at der er en i Nørresundby, eller at der var en ? er et par år siden jeg forlod Danmark....
Han kan sikkert overtales til at lave en til en fornuftig penge.... specielt med tanke på at det er til en kummefryser så er det vel et rett specielt mål der passer bedst....
Evt. kan du gå til et Isolerings firma ala "norisol"
Hilsen Bo
På Fat
Smuglers I.P.A. #2
Smuglers Brew Battle #1
På Flasker
Smuglers Summer Ale
Smuglers Stout
Smuglers Scott Export # 2
Til Gjæring
Smuglers Christmas Special
Smuglers Trolling Surprise
Smuglers I.P.A. #2
Smuglers Brew Battle #1
På Flasker
Smuglers Summer Ale
Smuglers Stout
Til Gjæring
Jeg har handlet lidt hos Zapfanlagendoktor, der har alt muligt til fadølsanlæg. Hvis man skriver til dem vil de godt sende til Danmark.
http://s208542632.e-shop.info/shop/cata ... hop_param=
http://s208542632.e-shop.info/shop/cata ... hop_param=
Søg på Kegerator Projekt på youtube, der er flere film lavet af BobbyFromNJJensGam skrev:Hej
JEg står overfor at skal sætte en krave på min kummefryser, hvordan har du fastgjort kraven til fryseren. Kunne man evt. lokke et par billeder ud af dig?
mvh
Jens Christian Gam
Denne fyr har lavet mange fine film for os haandbryggere
På Fat
Smuglers I.P.A. #2
Smuglers Brew Battle #1
På Flasker
Smuglers Summer Ale
Smuglers Stout
Til Gjæring
Smuglers I.P.A. #2
Smuglers Brew Battle #1
På Flasker
Smuglers Summer Ale
Smuglers Stout
Til Gjæring
-
- Geografisk sted: KBH Nordvest
- Kontakt:
JensGam skrev:Hej
JEg står overfor at skal sætte en krave på min kummefryser, hvordan har du fastgjort kraven til fryseren. Kunne man evt. lokke et par billeder ud af dig?
mvh
Jens Christian Gam
Hej Jens,
Kan desværre ikke uploade billeder. Jeg tror det er pga mit firmas firewall. Jeg har mailet billederne til dig.
Jeg brugte 3 metoder til at fastgøre kraven:
1) Bagerst blev nederste hulsæt i lågbeslaget skruet i fryserens øverste huller og øverste hulsæt i lågbeslaget blev skruet i kraven.
2) Foran skruede jeg 2 skruer ned gennem kraven og ned i fryseren helt ude i hjørnerne (jeg håbede på at ikke var køleslanger der og det gik).
3)Hele vejen rundt blev kraven lagt i en hæftende sliliconelim.
Den sidder rigtig godt fast, og låget slutter også tæt til oven på kraven.
Held og lykke med projektet.
Christian