Der er kun 25 kg tilbage , så jeg var lige inde for at se hos dmg ,men udsolgt, kommer først igen i oktober /november
så var jeg lige forbi lund så er det dyrt at værer økologisk , hvis man bruger tilbudet 10 sække en gratis . er prisen 18 kr kg ." nomal " prisen hos dmg er 10 kr kg
er der nogen der har set en bedre pris.
det er jo en forskel på 2500 kr på 10 sække.
Hvem har øko malt .
-
- Geografisk sted: Hirtshals(Nordjylland)
Re: Hvem har øko malt .
Lige et hurtigt spørgsmål, håber ikke det gør noget jeg låner din tråd. Men ved DMG kan det virkelig passe de ikke har flere varianter af malt 6 stk? Kunne f.eks godt tænkte mig noget Vienna malt.
http://www.pronetic.dk - Værdiskabende IT-infrastruktur til det danske erhvervsliv!
Re: Hvem har øko malt .
Jeps, den er god nok. Der er kun de varianter du kan se.DanGJensen skrev:Lige et hurtigt spørgsmål, håber ikke det gør noget jeg låner din tråd. Men ved DMG kan det virkelig passe de ikke har flere varianter af malt 6 stk? Kunne f.eks godt tænkte mig noget Vienna malt.
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"