Fælles køb DMG malt JYLLAND
Re: Fælles køb DMG malt JYLLAND
Ved du noget om leveringsomkostninger. De skal vel have noget for at sende det. Det kunne være fint, hvis vi kunne få et nogenlunde skud, så vi kan regne en mere præcis pris ud pr sæk. Så er det lettere at sige endelig ja eller nej.
Hvis det hænger sammen kunne jeg sikkert godt overtales til at dele noget specialmalt også
VH
Søren
Hvis det hænger sammen kunne jeg sikkert godt overtales til at dele noget specialmalt også
VH
Søren
Jeg er med på 2 sække pilsner-, en sæk münchner og en andel af en sæk chokolademalt.
Jeg bor i Randers, et par hundrede meter fra motorvejen, og kan godt være fordelercentral, hvis det passer.
Jeg bor i Randers, et par hundrede meter fra motorvejen, og kan godt være fordelercentral, hvis det passer.
Leveringen bliver i Sindal, både af selviske grunde, men også da største delen af dem der skal have er fra nordjylland - men mon ikke der er mulighed for nogen af dem der kommer langt fra kan tage med til hinanden. jeg tager kontakt til DMGmalt imorgen og hører vedr fragt,
Rene "Den Glade Brygger" Sørensen
Søren O hvilke typer er du interesseret i? - Og Olekje hvor stor andel af en sæk er du interesseret i.
Vi er pt allerede over de 20 sække men jeg laver lige et midlertidigt skema i aften for at danne et overblik... skal bare lige lure hvordan jeg indsætter et excel ark :-D
Vi er pt allerede over de 20 sække men jeg laver lige et midlertidigt skema i aften for at danne et overblik... skal bare lige lure hvordan jeg indsætter et excel ark :-D
Jeg er klar på 1 pilsner + 1 pale, og vil meget gerne være med på en deler af de finere malttyper hvis nogen er friske.
Jeg kommer fra Horsens
Jeg kommer fra Horsens
Palle der føres ikke Pale Ale malt, og hvormange kg er du interesseret i af de andre typer.
jeg har vedhæftet et midlertidigt skema over det der er bestilt itv... der er dog kun muligt at bestille 20 sække (eller 40) for at undgå 250 kr i gebyr. for ikke at fylde pallen op.
gider i ikke lige gå igennem og jeg har lavet nogle fejl. (dette er kun et midlertidigt skema)
der er stadig mulighed for at byde ind på noget af specialmaltet, bare meld ind hvor mange kg i ønsker, så pakker vi om ved afhentning. (jeg har bare skrevet det resterende af sækkene på under mig)
gider i ikke lige gå igennem og jeg har lavet nogle fejl. (dette er kun et midlertidigt skema)
der er stadig mulighed for at byde ind på noget af specialmaltet, bare meld ind hvor mange kg i ønsker, så pakker vi om ved afhentning. (jeg har bare skrevet det resterende af sækkene på under mig)
- Vedhæftede filer
-
- dmg malt.xlsx
- (11.29 KiB) Downloadet 329 gange
- Dan Jørgensen
- Geografisk sted: 9541 Suldrup
- Kontakt:
Hej Rene de passer med det jeg har ønsket at bestille.Tryfuss skrev:jeg har vedhæftet et midlertidigt skema over det der er bestilt itv... der er dog kun muligt at bestille 20 sække (eller 40) for at undgå 250 kr i gebyr. for ikke at fylde pallen op.
Venlig Hilsen
Dan Jørgensen
https://www.facebook.com/Suldrup-Haandb ... 895496228/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan Jørgensen
https://www.facebook.com/Suldrup-Haandb ... 895496228/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok.Tryfuss skrev:Palle der føres ikke Pale Ale malt, og hvormange kg er du interesseret i af de andre typer.
Så dropper vi bare Pale malten.
Jeg er interesseret i 3kg af hver, hvis det kan blive til det, ellers bare det der kan blive.
Vi skal selv findeud af noget med fragtmand.
Jeg har ringet til De Danske Fragtmænd... Dem bliver det ikke - 2150,-
Så har jeg ringet til DVS - 535 + moms dvs 669 kr - dette er for 1 palle a 500 kg. (20 sække)
da vi pt er på 28 sække skal vi enten barbere 8 sække fra, eller vente og se om der ikke kommer op til 12 sække mere til... (så stiger fragten selvfølgelig lidt)
Jeg har ringet til De Danske Fragtmænd... Dem bliver det ikke - 2150,-
Så har jeg ringet til DVS - 535 + moms dvs 669 kr - dette er for 1 palle a 500 kg. (20 sække)
da vi pt er på 28 sække skal vi enten barbere 8 sække fra, eller vente og se om der ikke kommer op til 12 sække mere til... (så stiger fragten selvfølgelig lidt)
Skriv bare mig op til en sæk lys münchner
Så jeg får 2 pilsner og 1 lysmünchner
Og kan godt tage med ned igennem jylland fra sindal da jeg alligevel selv henter der oppe ;) da jeg kommer en del i aabybro. så kan tage med ned af og kan mødes på de jyske mortorvejsnet :)
Så jeg får 2 pilsner og 1 lysmünchner
Og kan godt tage med ned igennem jylland fra sindal da jeg alligevel selv henter der oppe ;) da jeg kommer en del i aabybro. så kan tage med ned af og kan mødes på de jyske mortorvejsnet :)
MvH
Morten
(9400)
Morten
(9400)
super morten, mener du lys karamel malt eller münchner malt?
5 kg evt 8 hvis der er 3 til at dele en sæk.Tryfuss skrev:Og Olekje hvor stor andel af en sæk er du interesseret i.
Jeg snupper en sæk münchner, så det bliver 2 pilsner og 1 münchner så er vi lidt nærmere 2 paller ;)
/Michael
/Michael