Brew your own ?
-
- Geografisk sted: Meløse
Brew your own ?
Hey,
er der andre der normalt får leveret Brew Your Own i postkassen, men som ikke har fået den seneste udgave?
Jeg syntes der er gået lang tid siden sidst. :-S
er der andre der normalt får leveret Brew Your Own i postkassen, men som ikke har fået den seneste udgave?
Re: Brew your own ?
Ja, det synes jeg også. Seneste nummer jeg har modtaget er "januar-februar".Meløse Bryghus skrev:Hey,
Jeg har ikke haft tid til at checke mit abonnement, men jeg har svært ved at tro, at det er udløbet.
Hilsen Erik Borg
http://www.borgsbryghus.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/BorgsBryghus/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.borgsbryghus.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/BorgsBryghus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Samme oplevelse her.
Kontaktede dem i sidste uge, hvor min tålmodighed var ved at løbe af med mig. Svaret var som følger:
"Thank you for your email. The May/Jun 12 issue is still within the international shipping time. We allow approximately 6-8 weeks for international delivery receipt. Please let us know if you have not received it by 06/01/12."
/Jan
Kontaktede dem i sidste uge, hvor min tålmodighed var ved at løbe af med mig. Svaret var som følger:
"Thank you for your email. The May/Jun 12 issue is still within the international shipping time. We allow approximately 6-8 weeks for international delivery receipt. Please let us know if you have not received it by 06/01/12."
/Jan
Jeg har også haft fat i dem, fordi jeg ikke fik marts-april-nummeret. Det var omkring påske. De skrev så, at de ville sende et nyt eksemplar, og det er lige kommet i går. Nyeste nummer har jeg heller ikke set endnu, men det ser ud til, at der er gået noget galt i forhold til at sende marts-april-nummeret til Danmark.
Men bare skriv en mail til dem. De er flinke og hurtige til at reagere.
VH
Søren
Men bare skriv en mail til dem. De er flinke og hurtige til at reagere.
VH
Søren
Jeg har modtaget mit "MARCH-APRIL 2012, VOL.18, NO.2" Clones from cans. For lang tid siden, så jeg går ud fra at det var rettidig.
Mvh: René
-
Sv: Brew your own ?
Jeg er holdt op med abonnere på BYO grundet forsinkelser og manglende leverance... Og blev træt af at bruge tid på korrespondancer med dem.
- Valeur
- Valeur
jeg købte en ordentlig røvfuld BACK Issues derinde for nogen tid siden... rigtigt billigt.
Rene "Den Glade Brygger" Sørensen
- beerbuster
- Geografisk sted: Odense
Samme her, mit BYO Maj/juni er heller ikke kommet og de har sendt mig to forkerte bundles, så hvis nogen vil bytte, har jeg et komplet ipa bundle i overskud
The mash is strong in this one
Med venlig hilsen.
Peter
Omstikning...just say no !..
"He was a wise man who invented beer.
Plato "
Peter
Plato "
-
OK, tak for svarene...
Når jeg logger ind på mit abonnement, så kan jeg se at maj/juni udgaven er sendt den 4. maj. Det burde sgu' være her nu.
Det er så til gengæld første gang de hænger i bremsen.
mvh.
Henrik
Når jeg logger ind på mit abonnement, så kan jeg se at maj/juni udgaven er sendt den 4. maj. Det burde sgu' være her nu.
Det er så til gengæld første gang de hænger i bremsen.
mvh.
Henrik
De har åbenbart, forbeholds sig retten til at, levere internationalt, ret sent!
Hello,
Thank you for your email. The May/Jun 12 issue is still within the international shipping time. Please allow approximately 6-8 weeks for international shipping and let us know if you have not received it by 06/01/12.
Please let me know if I can be of further assistance.
Thank you,
Paula
Customer Service
1-800-900-7594
Normalt holder jeg ikke øje med hvornår den skal komme, men da der blev skrevet om det her, blev jeg sgu' helt nervøs, da jeg lige har købt 3 års abonnement.
Hello,
Thank you for your email. The May/Jun 12 issue is still within the international shipping time. Please allow approximately 6-8 weeks for international shipping and let us know if you have not received it by 06/01/12.
Please let me know if I can be of further assistance.
Thank you,
Paula
Customer Service
1-800-900-7594
Normalt holder jeg ikke øje med hvornår den skal komme, men da der blev skrevet om det her, blev jeg sgu' helt nervøs, da jeg lige har købt 3 års abonnement.
Mvh: René
- Dan Jørgensen
- Geografisk sted: 9541 Suldrup
- Kontakt:
Hej så er det nye BYO ankommet med posten, god pinselæsning til alle BYO abonnementer.
Venlig Hilsen
Dan Jørgensen
https://www.facebook.com/Suldrup-Haandb ... 895496228/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan Jørgensen
https://www.facebook.com/Suldrup-Haandb ... 895496228/" onclick="window.open(this.href);return false;
- beerbuster
- Geografisk sted: Odense
Jeps også i O'ense :-) god pinse jungs
Med venlig hilsen.
Peter
Plato "
Peter
Plato "
-
... og i Meløse.... :-)
Blot til info... jeg har spurgt dem om der snart var en app' på vej og svaret var at de rent faktisk var i gang med at udvikle den og regnede med at den var klar indenfor få måneder.
Så til alle smartphone brugerne så kan der snart abonneres på Brew Your Own via tlf / Ipad m.m... så er man da ihvertfald ikke afhængig af postvæsenet
/Michael
Så til alle smartphone brugerne så kan der snart abonneres på Brew Your Own via tlf / Ipad m.m... så er man da ihvertfald ikke afhængig af postvæsenet
/Michael
-
... at tænke sig.... Jeg modtog juli-august nummeret med posten i dag.
Ny indpakning, så måske har de skiftet int. distributør ?
Ny indpakning, så måske har de skiftet int. distributør ?