Hejsa.
Da jeg har et nyt projekt i støbeskeen, sætter jeg min Biermaxx til salg.
Pris: 500,-
S: Biermaxx - SOLGT
-
- Geografisk sted: Aalborg
S: Biermaxx - SOLGT
Senest rettet af Henning Jørgensen 5. okt 2013, 15:37, rettet i alt 1 gang.
-
Re: S: Biermaxx
Ja, det er den. :-)
- Stensgaard
- Geografisk sted: Nustrup, Vojens
Og jeg vil da lige anbefale Biermaxx til dem, som ikke har ambitionerne til Cornelius-fade. Jeg har selv lige købt en Biermaxx, som blev afprøvet i weekenden med noget hjemmebryg sammen med min bror :-)
Det giver "rigtigt" fadøl, fylder ikke meget, og så kan man jo også bruge købe-øl i den - det kan man lige så godt, for et 5-liter fad med øl koster ikke ret meget mere i Tyskland, end et tomt fad koster. CO2 patronerne kan også købes på ebay.de, hvor prisen nærmer sig 6 kroner stykket.
Jeg har kun tænkt mig at bruge det til festlige lejligheder, ellers bruger jeg stadig flasker. Jeg kan slet ikke administrere at have et fyldt fadølsanlæg stående til daglig.
Og altså, det var ikke for at blande mig i salget - bare for at gøre lidt reklame :-)
Det giver "rigtigt" fadøl, fylder ikke meget, og så kan man jo også bruge købe-øl i den - det kan man lige så godt, for et 5-liter fad med øl koster ikke ret meget mere i Tyskland, end et tomt fad koster. CO2 patronerne kan også købes på ebay.de, hvor prisen nærmer sig 6 kroner stykket.
Jeg har kun tænkt mig at bruge det til festlige lejligheder, ellers bruger jeg stadig flasker. Jeg kan slet ikke administrere at have et fyldt fadølsanlæg stående til daglig.
Og altså, det var ikke for at blande mig i salget - bare for at gøre lidt reklame :-)
Ølsmagning i hele Danmark efter dine ønsker: https://Humlesmagning.dk
-
- Geografisk sted: Hirtshals(Nordjylland)
Hvad er alderen på det og hvad stand er det i?
http://www.pronetic.dk - Værdiskabende IT-infrastruktur til det danske erhvervsliv!
-
@Stensgaard: Det er nemlig fedt at kunne servere en rigtig fadøl og svært at lade den være, før den er tom igen. :-)
@DanGJensen: Standen er fin, der medfølger ekstra rør, rensesæt, brugsanvisning, drypbakke. Alderen kender jeg ikke, da jeg selv har købt det brugt.
@DanGJensen: Standen er fin, der medfølger ekstra rør, rensesæt, brugsanvisning, drypbakke. Alderen kender jeg ikke, da jeg selv har købt det brugt.