Autoklave 130 L
Autoklave 130 L
Har denne autoklave stående.
Meningen var at den skulle kobles til mit bryg anlæg men tiden er der bare ikke lige pt.. Så forsætter med min grukedel, derfor sætter jeg den til salg.
Det er en dobbelt kappet autoklave der stammer fra et mejeri laboratorie.
Der er påsat div. Temperatur styrings anordninger samt presostater.
Ved igrunden ikke ret meget mere om den udover den er temmelig tung at flytte rundt på. :-)
Men er der en der kan finde ud af at bruge sådan en ja så kom med et godt bud, den er udelukkende lavet i rustfri stål.
Meningen var at den skulle kobles til mit bryg anlæg men tiden er der bare ikke lige pt.. Så forsætter med min grukedel, derfor sætter jeg den til salg.
Det er en dobbelt kappet autoklave der stammer fra et mejeri laboratorie.
Der er påsat div. Temperatur styrings anordninger samt presostater.
Ved igrunden ikke ret meget mere om den udover den er temmelig tung at flytte rundt på. :-)
Men er der en der kan finde ud af at bruge sådan en ja så kom med et godt bud, den er udelukkende lavet i rustfri stål.
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (599.24 KiB) Vist 5450 gange
-
- image.jpg (767.09 KiB) Vist 5450 gange
-
- image.jpg (807.83 KiB) Vist 5450 gange
Re: Autoklave 130 L
Det ville hjælpe eventuelle købere hvis du opdaterede din profil med geografisk placering ;)
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Ja det kan du have ret i :)
Den står i Holstebro.
Den står i Holstebro.
Som skrevet så kom med et seriøst bud og vi finder ud af noget, da jeg ikke ved så meget om den udover den er tung som et ondt år og er i rustfri.
Her undersøgt lidt om der er lignende, men kan ikke rigtig finde nogen. Så ja hvor starter man 2500. Eller hvad ?
Her undersøgt lidt om der er lignende, men kan ikke rigtig finde nogen. Så ja hvor starter man 2500. Eller hvad ?
-
Den ser ud til at mangle en kærlig hånd, men jeg vil godt byde 2500.
Jesper
Jesper
Hej Jesper jamen så er det da din. :-)
Ja den trænger til vand og sæbe . :-)
Ja den trænger til vand og sæbe . :-)
-
Kan du ikke sende mig en pm med telefonnummer?
Jesper
Jesper
Har sendt dig en pm
Mvh.
Claus.
Mvh.
Claus.
-
Hej Claus
Jeg kan ikke se nogen besked fra dig, så jeg har skrevet en til dig med mit nummer.
Mvh Jesper
Jeg kan ikke se nogen besked fra dig, så jeg har skrevet en til dig med mit nummer.
Mvh Jesper