Hej alle,
Jeg kan se at der her på forummet, fra tid til anden, er nogen som af den ene eller anden årsag, skiller sig af med sine flasker, desværre synes jeg aktuelt ikke at kunne se nogle.
Jeg er i den lidt modsatte situation, som forholdsvis ny i "faget" har jeg brug for en let og ikke mindst billig lagermetode til mine bryg. Derfor er jeg interesseret i at få kontakt med en i det syd/sønder/vestjyske område som, i bedste fald, vil sponsorere nogle flasker til mig. Jeg mangler aktuelt ca. 60 stk. ½liters flasker (i ved de brune der) for at få regnestykket til at gå op.
Skulle der være en venlig sjæl der ude er jeg meget interesseret i at få kontakt.
KimoWitz
Flasker søges
-
- Geografisk sted: 7451 Sunds
Re: Flasker søges
Jeg gik ind i vores Fakta butik og fortalte chefen at jeg var i bekneb for 50 tomme ølflasker og om jeg ikke måtte købe dem af hende. En flink bestyrer og så havde jeg 50 stk 0,5 ltr flasker til kr. 1,- pr. stk.
keep it simple !
Tak for tippet, har været nede ved den lokale Brugs, og fik en aftale i stand med ham, flinker mand i øvrigt, han var næsten undskyldende over ikke at have nogle patentprop flasker :-)
-
Både af hygiejne og fremskaffelsesårsager skal du ikke gå efter en ren patentproplagring. Brug et par hundrede kroner til en kapselmaskine - Et must have. Jesper
kapselmaskine - yes, og køb en bordmodel som kan sætte kapsel på flasker med en krave som er hhv smal dvs lav og "normal". en populær håndmodel som f ex Greta kan kun sætte kapsler på normale flasker dvs flasker med høj krave.
ps: og husk at flaskerne ikke bør være højere end de kan stå opret i køleskab...!
ps: og husk at flaskerne ikke bør være højere end de kan stå opret i køleskab...!
Afsendt fra mit transportable telefonapparat med risiko for snave- og nastefeil ;-)
Fik en god portion af de små buttede fra willemoes, og lidt fra Fur, det var super, de er meget lette at få etiketterne af, så kan jeg fra nu af arbejde på at få ens flasker og gå efter en bestemt type/design :-) man har vel lidt OCD :-D
Ocd... Tjek... :P jeg er også helt vild med de små fede fra Willemoes!
Sendt fra min mobillers, med hjælp fra mine fingre
Sendt fra min mobillers, med hjælp fra mine fingre
Mvh Jesper
"Virkeligheden er en illusion: forårsaget af mangel på alkohol"
"Virkeligheden er en illusion: forårsaget af mangel på alkohol"