50 L anlæg sælges - Solgt

Besvar
OlieKongen

50 L anlæg sælges - Solgt

Indlæg af OlieKongen »

Billederne nåede jeg ikke... Jesper

Hej

Så skal det sidste væk, da jeg ikke får brugt det mere.

Det er et 50 L anlæg, der er bygget op over en tyskergryde. Der er varmelegeme i bunden, som kan indstilles til enten 4 kW eller 6 kW. På styringen kan man enten køre den i automatik eller manuel (lettere ved urtkogning). I bunden af gryden er der et udtag med camlockkobling, hvor en solarpumpe driver cirkulationen. Inden udtaget er der et filter, så pumpen ikke sætter til. Under urtkogning plejer jeg at sætte en gazesok på cirkulationen, så der kommer god kontakt til humlen og en del af bundfaldet fanges. Under mæskning er der en stor plastspand, der passer ned oven i gryden. I bunden af spanden er der en sigte og der kan køres cirkulation med solarpumpen over filterkagen. Der er også camlockkobling på spanden. Til køling bruger jeg en spiralkøler, der sidder på låget og sættes ned oven i gryden. Se billeder, der kommer senere i dag...

Tilbehør derudover...
Kapselpåsætter - bordmodel. Nogle tusinde kapsler i forskelligt design, så du kan kode de forskellige øl.
Flasketræ.
Maltmølle med 1,5 L beholder og påsat træplade. Akslen har fået nogle slag af at være påsat boremaskine, så den er ikke helt perfekt, men fungerer ellers upåklageligt.
1 pakke med gazesok.
3 25 L gærspande med gærlås
Mon ikke også der ligger en hævert og lidt andre småting...

Samlet pris 4000 kr.

Jesper, Lemvig
41178458
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"