ØLentusiasteN nr. 40 side 16

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Mr. P
Geografisk sted: Odense

ØLentusiasteN nr. 40 side 16

Indlæg af Mr. P »

Her i weekenden nåede jeg til side 16 i det nyeste nr. af ØLentusiasteN. Der var en glimrende artikel om et nystartet bryggeri i Vejle. Bryggeren var ingen ringere en vores alle sammens admin!

Admin: Fin artikel! Det lyder spændende og lovende. Held og lykke med projektet. Forhåbentlig bliver der stadig tid til at drive haandbrygforum.dk på det høje niveau, vi er vant til :-)
mvh Poul
www.ohbl.dk
Brugeravatar
admin
Site Admin
Geografisk sted: 7080 Børkop

Indlæg af admin »

Rigtig mange tak :-) Jow den gode service bilver ved, jeg kan faktisk slet ikke lade vær´

Hvis der skulle være nogen der vil kigge ned en dag, må I jo sige til - så finder vi ud af det. Eller måske vi skal lave et fælles bryg - et vaske ægte dovne bryg, hvor vi hver i sær har taget noget med til brygget. Det er noget med at skat ikke regner bryg på 30 liter for noget, så hvis vi splitter det op 150/30 evt. kan 5 bryggere være med :-) hvorefter de selv tager det med hjem og fermenter/flasker det.

Jens
jakobø
Geografisk sted: 7000 fredericia
Kontakt:

Indlæg af jakobø »

hvad så med 6 mand så passer det også med en almindelig gærspand??

en ide jeg får i mit lille syge hoved er 6 mand der tager malt og humle med til 25 liter bryg hver. det hele blandes, og mæskes.
hver i sær har deres eget humle kogetider, og mængder.

for til sidst at dele brygget og gære det på den gær man nu har valgt sit del. når g så mødes efter en månneds tid og lave smags test af de forskellige.

i den givne situation skal admin jo selvfølgelig ikke komme med malt.
det er bare min lille ide nu han selv er ude i noget at invitere til bryg.
Brygger lejlighedsvist.
Veritas
Geografisk sted: Silkeborg/Odense
Kontakt:

Indlæg af Veritas »

Hej Jens, rigtig fin artikel. Jeg kan også se at haandbrygforum også lige blev nævnt :-)

Held og lykke med projektet!
-Jesper
http://www.silkeborg-bryghus.dk
Homer no function beer well without
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"